فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: ۹۸ هزار متر مربع در قالب ۷۰۰ پروژه عمرانی در حاشیه شهر مشهد مقدس به انجام رسیده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۲۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری امشب  در همایش تجلیل از فعالین فرهنگی حاشیه شهر مشهد مقدس که به میزبانی سپاه ناحیه حر مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه بیان کرد: آنچه که تا به حالا از نظر سپاه پاسداران در حاشیه شهر مشهد اتفاق افتاده اقدامات اضطراری بیشتر نیست و حاشیه شهر مشهد علیرغم حضور مردم متدین و انقلابی بعضی از مشکلات آن همچنان باقی است و این شرایط حاشیه‌ای باید ما را وادار و مصمم و عزم همه‌ ما را برای خدمت بیشتر و اقدامات گسترده‌تر جذب کند.

وی ادامه داد: در طی ۳ سال گذشته که این اقدامات  در حاشیه شهر مشهد شروع شده است از نظر فرهنگی، امنیتی و خدمات اجتماعی برکات خوبی داشته است. امروز این مناطق به نسبت چند سال گذشته از ناامنی‌ها رنج نمی‌برد و حتما باید بر ادامه تامین امنیت و مردمی کردن و پایدار کردن این مناطق تلاش کرد.

سردار نظری در ادامه به اقدامات صورت گرفته در حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و گفت: در مجموعه قرارگاه شهید برونسی در سال گذشته قریب به ۱۵۰ مهد کودک در مناطق حاشیه شهر مشهد ایجاد شده است و همچنین ۹۸ هزار متر مربع در قالب ۷۰۰ پروژه عمرانی در حاشیه شهر مشهد مقدس به انجام رسیده است.

وی در پایان گفت: ما معتقدیم که انقلاب از آن مردم  و همیشه بار آن بر روی دوش شما مردم می‌باشد. سپاه و بسیج با توجه به حساسیت بیشتر نسبت به این مناطق عزم و اراده‌ی جهادی خود را برای رفع این معضلات و مشکلات  جزم می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها