خبرگزاری بسیج: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: شکست داعش در سوریه و عراق با نقش‌آفرینی نیروهای جان‌بر‌کف محور مقاومت صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۴۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مختار نظری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قرچک اظهار کرد: سپاه پاسداران از نهادهای انقلابی است که به فرمان ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در سال 58 تأسیس شد.

وی ادامه داد: انسان مجاهد باید سخت‌کوش و خطرپذیر باشد و در پذیرش خطرات پیش‌رو مقاوم باشد و از همه مهمتر در دفاع از نظام و ولایت در خط مقدم قرار داشته باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: سخت‌کوشی و تلاش بی‌وقفه انسان مجاهد، باعث ناامیدی دشمن می‌شود، چراکه انسان مجاهد در راه خدا و برای اعتقادات خود مبارزه می‌کند.

وی بیان کرد: انسان مجاهد بر همین اساس با شجاعت در مقابل دشمن قرار می‌گیرد حتی اگر نیروی دشمن چند برابر نیروهای خودی باشد، این افراد خستگی‌ناپذیر هستند، هیچ وقت بازنشسته نمی‌شوند و در خط ولایت قدم برمی‌دارند.

نظری خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از ابتدای تولد تاکنون نقش‌آفرینی کرده است، در جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس دوشادوش ارتش و بسیج به مبارزه با دشمن بعثی پرداخت، در جنگ نیمه‌سخت مبارزه با ضدانقلاب‌های داخلی و تروریست‌ها و گروهک‌های معاند خارجی دلاوری کرد، حال نیز در جنگ نرم یا همان جنگ فرهنگی در صف اول قرار دارد.

وی با اشاره به توطئه‌های هرروزه دشمنان گفت: دشمن در تلاش است تا جوانان را از خط ولایت و اسلام دور کند و آنها را به سمت شهوت و بی‌بند و باری بکشد، اما سپاه در این جبهه نیز به مبارزه پرداخته است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار کرد: نیروی مقاومت که در لبنان تشکیل شده است دسترنج سپاه است که توسط نیروهای سپاه آموزش دیده‌اند؛ در‌حال حاضر صهیونیست‌ها جرأت حمله به لبنان را ندارد، چراکه می‌دانند نیروهای مقاومت حزب‌الله جواب دندان‌شکن به این دژخیمان خواهند داد.

وی در پایان متذکر شد: شکست داعش در سوریه و عراق با نقش‌آفرینی نیروهای جان‌بر‌کف محور مقاومت با هدایت سپاه پاسداران صورت گرفت، حال نیز داعش در دو کشور عراق و سوریه زمین‌گیر شده و خلافت خودخوانده‌اش را از دست داده است.

ارسال نظرات