با حضور جمعی از خانواده کارکنان سپاه دشتی:

جشن اعیاد شعبان در شهرستان دشتی برگزار شد

مراسم جشنی به مناسب میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت امام سجاد (ع)، و حضرت ابوالفضل(ع)با حضور کارکنان سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی و خانواده آنها در سالن ارشاد اسلامی شهر خورموج برگزار شد
کد خبر: ۹۰۰۸۹۸۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی: ، مراسم جشنی به مناسب میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت امام سجاد (ع)، و حضرت ابوالفضل(ع)با حضور کارکنان سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی و خانواده آنها در سالن ارشاد اسلامی شهر خورموج برگزار شد.


این مراسم که به همت فرهنگی اجتماعی وفرهنگی خانواده برگزار شد با قرائت قرآن برادر پاسدار محمد ابراهیمی آغاز و در ادامه با اجرای هنرمند توانای استان حسن غلامی ادامه یافت.
در ابتدای این مراسم سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با عرض تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به شعار سال با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب ما به عنوان یک انقلاب مذهبی و فرهنگی بنا شده است و در کنار این ۲ اصل، توجه به مباحث اقتصادی نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اقتصاد در یک کشور دشمن با هدف قراردادن این اصل به دنبال تفرقه میان مردم و حکومت است و در این راه برای ضربه زدن به ۲ اصل فرهنگی و مذهبی نیز غافل نمی‌شود.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با بیان این‌که با حمایت از کالای ایرانی بسیاری از مشکلات اقتصادی درون کشور حل می‌شود، ادامه داد: یکی از عوامل موثر در راه‌اندازی اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی است و در این راه بایستی در کالا‌های اساسی به خودکفایی برسیم.
سرهنگ غضنفری تاکید کرد: امروزه مسائل اجتماعی و رفع بیکاری در گرو اقتصاد پویا است و عدم توجه به مسائل معیشتی عواقب جبران ناپذیری را برای یک کشور در پی دارد.
ایشان درجمع خانواده کارکنان ناحیه امام رضا(ع) شهرستان دشتی به مسائل خانواده اشاره کرد و گفت: خانواده های ما می توانند در تحقق شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است نقش بسزایی داشته باشند.

در پایان این مراسم آقای فرامرزی به اجرای موسیقی پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار