بوشهر - امام جمعه دیر گفت: مراکز فرهنگی و تفریحی در شهرستان دیر توسعه یابد.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۸۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۱

مراکز فرهنگی و تفریحی در شهرستان دیر توسعه یابدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، امام جمعه دیر عصر شنبه در مراسم کلنگ زنی فاز اول پروژه بوستان شهدای گمنام بردستان گفت: امنیت امروز ما مدیون رشادت های شهدا و ایثارگران است و  افتخار می کنیم که علاوه بر شهدای شهرستان میزبان ۱۴ شهید به ظاهر گمنام و در واقع خوشنام هستیم.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی با تأکید بر لزوم ایجاد مرکز فرهنگی در این مکان خاطرنشان کرد: امیدواریم از رهگذر یادمان شهدای گمنام و بوستان شهدا بتوانیم با پیروی از امام سجاد(ع) فرهنگ ایثار را در جامعه زنده نگه داریم.

عباس مرادی شهردار بردستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امنیت و استقلال امروز میهن اسلامی مرهون جانفشانی شهداست  و ما افتخار می‌کنیم بتوانیم قدمی هرچند اندک برای شهدا برداریم.

وی بیان کرد: پروژه بوستان شهدای گمنام شهر بردستان هشت هکتار مساحت دارد که عملیات اجرایی فاز اول آن به مساحت ۱۲ هزار و ۱۵۰ متر مربع امروز آغاز می شود و تلاش می کنیم در دهه فجر سال جاری فاز اول به بهره برداری برسد.

مرادی افزود: اعتبار اولیه این پروژه هشت میلیارد ریال است که پنج میلیارد ریال آن از اعتبارات استانی است.

وی عنوان کرد: فضاهای متعدد فرهنگی در این بوستان تعبیه شده و در آینده  این مکان به مرکز فرهنگی تبدیل می شود تا مردم منطقه از آن بهره مند شوند.

# دیر
ارسال نظرات