تاتار:

نگذارید پارس جنوبی به سرنوشت استقلال خوزستان دچار شود

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: از مسوولان می‌خواهم به داد پارس جنوبی برسند تا این تیم به سرنوشت تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان دچار نشود که زمانی قهرمان ایران بود.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۹۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰

نگذارید پارس جنوبی به سرنوشت استقلال خوزستان دچار شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهدی تارتار عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران، افزود: همه در این شهر دست به دست هم دادند تا یک تیم لیگ برتری ساختند حالا حیف است که به سرنوشت تیم‌هایی مانند نفت تهران و شاهین بوشهر دچار شود. وی ادامه داد: یک قانون عجیب دست همه را بسته است و برای رهایی از این وضعیت فقط مسوولان بلندپایه می‌توانند کاری کنند.

تارتار با تشکر از هواداران تیم پارس جنوبی جم بیان کرد: من و بازیکنانم کاری به مسائل مالی نداریم، با شرف‌مان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و امیدواریم برای اولین بار به‌عنوان تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کردیم به رتبه پنجم جدول برسیم.

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به استفاده از یکی دو بازیکن جوان در بازی فردا مقابل نفت، گفت: فردا از دروازه‌بان جوانمان استفاده خواهیم کرد زیرا یک فصل نیمکت‌نشینی می‌تواند او را به لحاظ روحی بهم بریزد البته او در رده پایه‌های تیم ملی بازی کرده و نگرانی نداریم.

تارتار افزود: در بازی فردا به دنبال پیروزی هستیم، دوست هم نداریم تیم نفت به لیگ دسته اول سقوط کند. به طور قطع این تیم نیز در بازی فردا انتحاری بازی خواهد کرد زیرا مساوی به دردش نمی‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد مصدومان و محرومان تیمش در بازی با نفت یادآور شد: محرومی در این دیدار نداریم، اما محسن فروزان تنها مصدوم ماست.

تارتار در پاسخ به این پرسش که اگر فصل آینده در تیم پارس جنوبی حضور داشت آیا تیمش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد بست، بیان کرد: من مالک باشگاه نیستم که بخواهم که تیم را برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ببندم. اگر شرایط مهیا شود و از این مشکلات رها شویم مردم از ما انتظار دارند تیمی در حد کسب سهمیه ببندیم. 80 درصد بازیکنان تیم ما در فصل آینده خواهد ماند، البته اگر آنها را بخواهند. وضعیت خود من هم مشخص نیست. فعلاً شرایط باشگاه مشخص نیست. اگر قرار است تیمی در حد کسب سهمیه ببندیم باید مشکلات باشگاه حل شود.

به علت ساعت پرواز تيم فوتبال نفت از تهران به عسلويه، افاضلی سرمربي اين تيم به نشست خبري قبل از بازي نمي رسد و از خبرنگاران عذرخواهي كرد.

 در هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته برتر، ساعت 18 فردا پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم نفت تهران خواهد بود.

تیم پارس جنوبی جم با 41 امتیاز در جایگاه هفتم جدول است و نفت تهران با 24 امتیاز در رده پانزدهم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار