احمدی ادامه داد: ایمان محکم، مجاهدت در راه خدا از دیگر خصوصیات علمدار کربلا حضرت عباس(ع) است که جانبازان ما بزرگترین مظاهر آن را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۰۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در آئین تجلیل از جانبازان شهرستان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) اظهار کرد: جلسه تجلیل و تکریم ازعلم داران حماسه جانبازان سرافراز ایران اسلامی است و ما افتخار حضور در جمع آنان را داریم.

وی افزود: عظمت، دلیری و شجاعت جانبازان زمانی برای همه روشن می‌شود که بدانیم پس از تحمیل یک جنگ همه جانبه و نابرابر، عده‌ای از بهترین انسان‌های تاریخ و سرزمین ایران از کشور دفاع جانانه داشتند که برخی شهید شدند، برخی هم به اسارت دشمن درآمدند و افتخار آزادگی دارند و جمع زیادی هم مدال افتخار جانبازی و علمداری حماسه را کسب کردند.

امام جمعه شهرستان نور خاطر نشان کرد: قطعا اگر این ایثار و جانبازی‌ها نبود اکنون شاهد اقتدار ایران اسلامی در جهان، امنیت و آسایش در داخل کشور و تاثیر گذاری در منطقه و ... نبودیم، رشادت‌های جانبازان ما را به این نقطه رساند و در دفتر اعمال آنان ثبت و ضبط است.

این مسوول راه جانبازان را راه علمدار کربلا حضرت عباس (ع) عنوان کرد و افزود: امام صادق(ع) فرمود:«عموی ما ابوالفضل چند خصوصیت ویژه داشت، اوج بصیرت و دور اندیشی، دشمن شناسی، موقعیت سنجی و اقدام به موقع از خصوصیات آن حضرت است» موضوعی که مقام معظم رهبری همواره تاکید موکد دارند و آن بصیرت داشتن است.

احمدی ادامه داد: ایمان محکم، مجاهدت در راه خدا از دیگر خصوصیات علمدار کربلا حضرت عباس(ع) است که جانبازان ما بزرگترین مظاهر آن را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شهرستان نور تاکید کرد: جانبازان باید همواره باید به عنوان الگو و اسوه در میدان‌ها باشند تا نسل‌های جدید و آینده از آنان درس بگیرند.

وی رسالت مسوولان را در خدمت انقلاب و نظام بودن دانست و گفت: مسوولان با انجام ماموریت‌های محوله باید بهترین خدمت به مردم و نظام را به نمایش بگذارند.

به گزارش فارس جانبازان حاضر در جلسه نیز از دیدار نکردن مسوولان با آنان، بیکاری فرزندان‌شان، مشکلات اداری گریبانگیرشان گله کردند و خواستار تمهیدات لازم در رفع مشکلات و نیز تخفیفات ویژه در استفاده از اماکن ورزش و ... و تعیین محل توقف خودروی جانبازان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها