امام جمعه سرعین در دیدار از علمداران حماسه گفت :جانبازان نشانه های غیرت و مردانگی در حامعه و شاهدان ایثارگری ملت ایران هستید .
کد خبر: ۹۰۰۹۰۰۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

جانبازان نشانه های غیرت و مردانگی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در سالروز ولادت با سعادت علمدار دشت خونین کربلا حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و گرامیداشت روز جانباز، مسئولان استانی و شهرستان سرعین با جانبازان گرانقدر صادق احمد پور، امین علی با وفا "در روستای علی داشی"، کلام راحلی، علی صفری و رضا کامرانی دیدار کردند.

حجت اسلام محمود اصغری امام جمعه سرعین سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به جانبازان عزیز ابلاغ و با تبریک سالروز ولادت حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز به ذکر گوشه‌ای از مناقب و فضائل حضرت ابوالفضل علیه السلام پرداخت و گفت: در واقعه دشت خونین کربلا و جنگ نابرابر تا زمانی که علمدار با وفای امام حسین علیه السلام زنده بود دشمن باور نمی‌کرد که پیروز و امام حسین علیه السلام شهید می‌شود؛ و سالروز ولادت یک همچون شخصیتی به نام روز جانباز نام گذاری شده است و جانبازان نشانه‌های غیرت و مردانگی در حامعه و شاهدان ایثارگری ملت ایران هستید.

امام جمعه سرعین که خود پدر معظم شهید است با بیان حدیثی از نبی مکرم اسلام گفت: اگر شخصی بخاطر رضای خدا در جبهه جنگ حضور پیدا کند و در میدان نبرد شهید نشود و بعدا در خانه خود هم بمیرد خداوند متعال ثواب شهادت را به او عطا می‌فرماید و در روز رستاخیز هم شهدا دنباله رو جانبازان هستند.

حجت الاسلام اصغری از حضور مدیرکل بنیاد استان اردبیل و همراهان وی تشکر و قدردانی کرد و گفت: این عزیزان نیز حامل سلام حجت السلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شما جانبازان عزیز هستند.

ارسال نظرات