فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد:

بسیجی باید مانند رود خروشان باشد

سرهنگ پاسدار موسی انصاری گفت: بسیجی باید به مانند رودی خروشان، پویا باشد نه مثل آبی راکد و بی تحرک.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۳۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع) غرب شهرکرد با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، گفت: بسیج در مقابل توطئه های دشمن با صلابت ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه تحرک، پویایی و نوآوری و عمل انقلابی و جهادی از ویژگی های بسیج است، افزود: بسیجی باید به مانند رودی خروشان، پویا باشد نه مثل آبی راکد و بی تحرک.

انصاری با بیان دسیسه ها زیاد دشمنان برای ملت ایران، افزود: دشمنان از فضای مجازی، ماهواره ها، رسانه ها و تازه به دوران رسیده های روشنفکرنما برای آسیب به اعتقادات مردم ایران بهره می برند؛ لذا باید هوشیار باشیم؛ پس هر بسیجی یا نظامی باید اخبار منطقه، وقایع و رخدادهای جامعه بین الملل را تحلیل کند و دلایل و چیستی آنها را بداند که این با مطالعه و تحقیق مطالب و رصد جریانات محقق می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، حضور مستشاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در سوریه به درخواست دولت این کشور را یادآور شد و تصریح کرد: با حضور نیروهای مستشاری جمهوری اسلامی، گروه های تروریستی تکفیری داعش، اقتدار سرزمینی را از دست دادند و خطر بزرگی که جهان اسلام و منطقه را تهدید می کرد، در حال نابودی کامل است.

 وی ایثارگری رزمندگان مدافع حرم آل الله را تحسین برانگیز خواند و تأکید کرد: نیروهای جبهه مقاومت با الگوگیری از رزمندگان و بسیجیان ما در هشت سال دفاع مقدس، در برابر دشمنان اسلام و مسلمین ایستادگی می کنند.

در پاین این نشست فرمانده جدید حوزه مقاومت امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد معرفی و از زحمات فرمانده سابق این حوزه تقدیر شد.

 

ارسال نظرات