این نماینده مجلس هزینه کرد بیش از 70 درصد بودجه کشور را در شرکت‌های دولتی عنوان کرد و افزود: این شرکت‌ها بی‌انگیزه برای رقابت و ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی است که باعث شد اقتصاد کشور موفق نشود.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۶۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شمس‌الله شریعت‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر اظهار داشت: تعهد در کشور از ابتدای پیروزی انقلاب فوران می‌کرد و در حوزه مدیریت برخی موارد رعایت نشد‌ و دچار مشکلاتی شدیم که به دولت‌های خاص و جناح‌بندی ارتباطی نداشته و نتیجه بی‌تدبیری گذشته است.

وی با بیان اینکه دغدغه پراکنش و توزیع نامناسب جمعیت، بهره‌برداری بی‌رویه از منابع آبی در کشور، درک نادرست از خودکفایی بدون توجه به مزیت‌های طبیعی و عدم وجود آمایش برنامه‌ریزی سرزمین بدون گرایش سیاسی سبب مشکلاتی بزرگی در کشور شده که حاصل غفلت در گذشته است افزود: کار در حوزه مدیریت و تنوع توقعات سخت‌تر از گذشته است و با توجه به سابقه و تجربه مدیریتی که دارم مدیران باید پرتلاش و جهادی ظاهر شوند تا در امور موفق باشند.

شریعت‌نژاد با اشاره به اینکه در تامین منابع و تخصیص اعتبارات با مشکل روبه‌رو هستیم و باید تحولی ساختاری در حوزه مدیریتی و نگاه واقع بینانه به مباحث کشور داشته باشیم گفت: مزیت‌های منطقه‌ای لازمه جهت‌گیری توسعه کشور و توسعه پایدار جزو اصول مدیریتی جامعه امروزی است.

این نماینده مجلس هزینه کرد بیش از 70 درصد بودجه کشور را در شرکت‌های دولتی عنوان کرد و افزود: این شرکت‌ها بی‌انگیزه برای رقابت و ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی است که باعث شد اقتصاد کشور موفق نشود.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای حمایت از کالای ایرانی در بازار رقابت و تولید کالای با کیفیت مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: 160 هزار میلیارد تومان بودجه کشور به حقوق کارمندان اختصاص دارد و 120 هزار میلیارد تومان بودجه به یارانه‌ها اختصاص دارد که دولت با هزینه‌های زیادی در تامین بودجه کشور روبه‌رو است.

وی افزود: امکان ایجاد اشتغال در بخش خصوصی کم شده که مردم به‌‌دنبال بخش دولتی هستند و باید تخصیص منابع عمرانی افزایش پیدا کند تا در خدمت‌رسانی به مردم تسهیل شود.

شریعت‌نژاد از اقدامات شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان رامسر تقدیر کرد و گفت: شبکه بهداشت و درمان رامسر متناسب با شرایط کشور عملکرد خوبی داشته که باید با ظرفیت‌سازی و فراهم‌آوری تجهیزات و امکانات بهتر از این ظاهر شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید گازرسانی و آبرسانی در روستاها انجام شده و هزینه زیادی در بردارد، تصریح کرد: در کشور ما 71 هزار پروژه نیمه تمام وجود دارد و باید اراده نظام به سوی پروژه‌های نیمه تمام باشد که در این راه باید همه همت کنند تا سرمایه‌های ملی حفظ شود.

شریعت‌نژاد بیان کرد: در جلسه محرمانه مجلس شورای اسلامی دبیر فضای مجازی کشور گزارشی تحلیلی عنوان کرد که تلگرام ساخته و پرداخته و دسیسه استکبار است و بنده اعلام کردم از جمله کسانی هستم با شفاف سازی موافق هستم و فساد در کشور با عدم شفاف‌سازی است.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد گفت: تلگرام می‌تواند شفاف‌سازی کند ولی تخریب کردن و قدرت خود را به رخ دیگران کشیدن و بی‌کفایت نشان دادن مسئولان ظلم بزرگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها