خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده نیروی انتظامی فارس اعلام کرد:
فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن اعلام آمادگی کامل جهت همکاری و تعامل با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد که هیچ‌گونه مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۷۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، به‌مناسبت روز پاسدار و فرا رسیدن سالروز تشكیل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی با فرمانده سپاه فجر استان دیدار كردند.

سردار گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در این دیدار ضمن تبریك این مناسبت به فرمانده سپاه فجراستان فارس، ارتباط و تعامل فرماندهی انتظامی استان و سپاه فجر را خوب ارزیابی كرد و گفت: این تعامل و هماهنگی منجر به بالا رفتن احساس امنیت در جامعه می‌شود.

وی تأكید كرد: كاركنان نیروی انتظامی به عنوان سربازان ولایت در راستای هماهنگی و تعامل با سپاه آمادگی كامل دارند و در این راستا از هیچ تلاش و كوششی دریغ نخواهند كرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه هیچ‌گونه مشكل امنیتی در سطح استان وجود ندارد، گفت: پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی خود و حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌كند.

گودرزی همچنین بر تشدید اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان و به ویژه در شهر شیراز تأكید كرد و افزود: مأموران انتظامی استان فارس در راستای افزایش احساس امنیت در جامعه و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی همه توان خود را به كار خواهد بست.

وی در پایان بر لزوم تعامل و همكاری بیش از پیش ناجا و سپاه در راستای انجام مأموریت‌های محوله تأكید كرد.

سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در این دیدار، كار پلیس را در شرایط كنونی بسیار سخت و دشوار عنوان كرد و گفت: سپاه این آمادگی را دارد كه با پلیس در راستای انجام مأموریت‌های مختلف در سطح جامعه همكاری لازم را داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها