به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) مراسم جشن روز پاسدار با حضور کارکنان سپاه ناحیه بیجار در سالن شهید رحمانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۷۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شامگاه گذشته با  حضور حجت الاسلام حائری زاده از اساتید حوزه علمیه قم، امام جمعه، فرمانده سپاه بیجار و کارکنان سپاه ناحیه بیجار مراسم جشن ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در سالن شهید رحمانی برگزار شد.

فرمانده سپاه بیجار در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: نامگذاری روز ولادت امام حسین (ع) بنام روز پاسدار، حسین (ع) را کشتی نجات بخشی دانست که با حرکت خویش، اسلام را در مسیر درست خود قرار داد.

وی با بیان اینکه پاسداران و خانواده آن‌ها باید از هر لحاظ در جامعه سرآمد و الگو باشند، افزود: معنویت گرایی و خودسازی دو خصوصیت اصلی پاسدار است.

شعبانی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که نهاد‌های ارزشی باید در خدمت محرومان باشند، گفت: آن چیز که موجب عزت و افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است اثر بخش بودن و کارآمدی آن در تمامی عرصه‌ها است و باید بیشتر از قبل برای خدمت به محرومان جامعه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه بیجار با تأکید بر آگاهی پاسداران انقلاب اسلامی از توطئه‌های دشمنان، مهم‌ترین وظیفه آنان را صیانت از ارزش‌های انقلاب و اسلام عنوان کرد.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از همسران پاسدار، اظهار داشت: موفقیت پاسداران مرهون صبوری و تلاش بانوان آن‌ها در منزل است که موجب رقم خوردن ماموریت‌های موفق برای پاسداران شده است.

شعبانی بر حضور همسران پاسدار در برنامه‌های فرهنگی سپاه ناحیه بیجار تاکید کرد.

حجت الاسلام حائری زاده از اساتید حوزه علمیه قم نیز در این مراسم با تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: کسی دنبال واقعیت زندگی باشد طبق سخن حضرت علی (ع) باید بداند از کجا آمده به کجا می‌رود و برای چه آمده است؟

وی با اشاره به خدمات نهاد مقدس سپاه افزود: پاسدار واقعی کسی است که در هر کجایی برای دین مقدس و انقلاب احساس خطر کرد حضور پیدا کند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شهیدان مدافع حرم مانند شهید حججی با آزاد کردن خود از قید و بند دنیا بهترین الگو برای پاسداران ما هستند.

حجت الاسلام حائری زاده ادامه داد: روحیه ابتدایی انقلاب باید در بین پاسداران حفظ شود و حضور پاسداران فقط به فرم ادارای بسنده نکنند.

وی تاکید کرد: مصیبتی که خانواده‌های ما در حال حاضر به آن گرفتار شده اند جو زدگی است که خانواده پاسداران باید از این خطرات خود را مصون نمایند.

استاد حوزه علمیه قم بر نهادینه کردن فریضه امر به معروف، اقامه نماز اول وقت، حضور در مجالس دینی و تربیت فرزندان صالح و انقلابی توسط خانواده پاسداران تاکید کرد.

در پایان مراسم از چهار نفر از پاسداران نمونه شهرستان بیجار با هدا لوح تقدیر تجلیل شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات