دوره آموزشی ضیافت اندیشه در دانشگاه مازندران

با توجه به درخواست متعدد دانشجویان برای برگزاری دوره های اموزشی اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و همچنین لزوم تقویت بعد اخلاقی این قشر اثرگذار، بسیج دانشجوئی درنظر دارد تا دوره ای چند ساعته را به صورت مستمر هر دو هفته یکبار در دانشگاه مازندران برگزار کند.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۷۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضا عباس زاده  در گفت و گویی از برگزاری دوره آموزشی ضیافت اندیشه در دانشگاه مازندران توسط بسیج دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به درخواست متعدد دانشجویان برای برگزاری دوره های اموزشی اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و همچنین لزوم تقویت بعد اخلاقی این قشر اثرگذار، بسیج دانشجوئی درنظر دارد تا دوره ای چند ساعته را به صورت مستمر هر دو هفته یکبار در دانشگاه مازندران برگزار کند.

وی در مورد کلاس های در نظر گرفته شده، بیان کرد: این دوره ها به صورت متناوب در چهار کلاس اصول اعتقادات و پاسخ به شبهات اعتقادی، درس اخلاق از سیره شهدا، مباحث اجتماعی و فرهنگی(حقوق زن در اسلام و غرب، آزادی، حجاب) و مباحث سیاسی(بازخوانی تاریخ بعد از انقلاب) برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با بیان این که تمامی این کلاس ها در روز جمعه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برای عدم تداخل دوره با برنامه های کلاسی و آموزشی دانشجویان و دانشگاه، تمامی این دوره ها روز جمعه برگزار می شود.

عباس زاده با دعوت از تمامی دانشجویان برای شرکت در این دوره ها گفت: مطالب متنوع و جذاب این دوره ها به حضور استادان مجرب و اگاه به مسائل برگزار می شود و تاثیرگذاری مطلوبی در اذهان و افکار داشجویان جوان خواهد داشت و در ارتقای روجیه معنوی، سیاسی و اعتقادی آن ها تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار