خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی:
اکثر بزرگان و آزادی خواهان جهان اقرار داشته اند که امام حسین (علیه السلام) یک الگو برای مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی است.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۸۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت میلاد حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار حضرت آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با کارکنان و فرماندهان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان دیدار کردند.

در این برنامه حضرت آیت الله عبادی ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و روز پاسدار بیان داشتند: امام حسین (علیه السلام) متعلق به همه است و همه افراد از ادیان و مذاهب گوناگون به نوعی از ایشان الگو می گیرد.

امام جمعه بیرجند گفت:  رهبران آزادی خواه و استکبار ستیز در همه دنیا به گفته خودشان با الگو قرار دادن امام حسین (علیه السلام) به مبارزه علیه استعمارگران پرداخته اند.

حضرت آیت الله عبادی افزود:گاندی رهبر آزادی خواهان هند در سخنان خود به صراحت گفته است که من برای رهایی هند از استعمار انگلیس به امام حسین (علیه السلام) اقتدا می کنم و برای مبارزه با ظلم و استکبار از ایشان الگو می گیرم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در این زمان که دنیا تبدیل به یک دهکده جهانی شده است و دیگر فاصله زمانی و مکانی مطرح نیست برای معرفی یک الگو و شاخصه برای همه فضیلت ها می توان امام حسین (علیه السلام)  که دارای شخصیت بزرگ و با عظمتی است بعنوان یک الگو امام حسین (علیه السلام) را به جامعه جهانی معرفی کرد.

در این برنامه نیز از پاسداران نمونه سپاه انصارالرضا(علیه السلام) تقدیر به عمل آمد و همچنین پرچم بارگاه مقدس حضرت امام حسین(علیه السلام) رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها