خبرهای داغ:
در این بیانیه آمده است : سپاه با تکیه بر استعداد های بومی به دستاوردهای بی نظیری نائل آمده است که به حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور منجر گردیده است و فکر تهاجم نظامی را برای همیشه از ذهن دشمنان بیرون رانده است.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۹۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از فریدونشهر ، همزمان با دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه ، ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در بیانیه ای با ترسیم نقش سپاه از آغاز تا امروز پایبندی خود را با آرمان های انقلاب و شهدا اعلام کرد . متن کامل بیانیه به شرح ذیل می باشد.

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

« نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، به حق از بزرگ ترين سنگرهاي دفاع از ارزش هاي الهي نظام ما بوده و خواهد بود. »

                                                                                                                                                               امام خمینی(ره)

تشكيل سپاه از عنایات ویژه الهی است كه با دورانديشي حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  به منظور صیانت از دستاوردها ، آرمان ها و ارزش های مقدس انقلاب اسلامی ایران و دفاع از استقلال ، عزت و شرافت ميهن اسلامي در برابر توطئه ها و تهديدات دشمنان و بيگانگان پديد آمد.

پيدايش چنين نهادي با دارا بودن شاخصه هایی برجسته همچون مردمی بودن ، ولایت مداری ، روحیه جهادی  ، ایثار و شهات طلبی ،  سلحشوری انقلابی ، خلوص معنوی و بصیرت و با گستره عظیم نقش آفريني در صحنه هاي مختلف -  به ويژه در عرصه هاي حساس و سرنوشت ساز - وضعيت منحصر به فردي را به ذهن متبادر مي سازد. سپاه در طي دوران حيات خود تاكنون نقش هاي مهمي را در شرايط گوناگون از خود نشان داده است ، در سال هاي اوليه پيروزي انقلاب ،  توانست تمام نقشه ها و برنامه هايي كه توسط دشمنان براي شكست انقلاب و فروپاشي نظام طرح ريزي شده بود را خنثي نمايد  به گونه اي كه در تمام حوادثي كه از سوي گروهك هاي ضد انقلاب و تروريستي، امنيت عمومي كشور،  در كردستان ،آذربايجان غربي ، خوزستان ، تركمن صحرا ، سيستان و بلوچستان و... در آتش فتنه و توطئه تجزيه و جداسازي مورد هدف قرار گرفته بود ، سپاه نقش اول را در توسعۀ امنيت و حل چالش ها و بحران هاي به وجود آمده ايفا كرد.  در سال های پس از آن هم به مقابله هوشمندانه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پرداخت و دشمن را از دستیابی به اهداف  شوم خود بویژه در فتنه های 78 ، 88 و 96 ناکام گذاشت ، در عرصه ی منطقه ای هم با نقش آفرینی بی نظیرخود در حمایت از جبهه مقاومت ، مانع از عرض اندام گروه های تروریستی و تکفیری داعش ،  النصره و جیش الاسلام  - که در حقیقت توطئه ی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن بوده -  نموده است . این موفقیت ها و دستاوردها تا آنجایی است که بغض اربابان کفر و استکبار بویژه آمریکای جنایتکار و غارتگر و خونریز را برانگیخته و دست به تحریم این نهاد مقدس زده است.

سپاه در عرصه های مختلف داخلی از محرومیت زدایی ، سازندگی ، اقتصاد مقاومتی ، توان دفاعی و موشکی و سایر زمینه ها هم با تکیه بر استعداد های بومی به دستاوردهای بی نظیری نائل آمده است که به حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور منجر گردیده است و فکر تهاجم نظامی را برای همیشه از ذهن دشمنان بیرون رانده است.

ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر تقارن مبارک میلاد اسوه ایثار و شهادت حضرت امام حسین (ع) را که یادآور روحیه عاشورایی کارکنان این نهاد مقدس است با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که میراث معنوی امام راحل عظیم الشأن می باشد به عموم ملت عزیز وشریف ایران ، مسئولان دلسوز و خدوم و ولایتمدار ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، جانبازان ،آزادگان ، بسیجیان و سبز پوشان پاسدار حریم ولایت تبریک و تهنیت گفته و بار دیگر با خون سرخ شهدا پیمان می بندد که در دفاع از حریم ولایت و ارزش ها و در صیانت از دستاورد های انقلاب اسلامی لحظه ای کوتاهی نکرده و برای نبرد با استکبار جهانی در رکاب نائب امام زمان(عج)، فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) لحظه شماری می کند .

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها