خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان در آیین گرامیداشت روز پاسدار این ناحیه، گفت: یک عده عقیده دارند یا می خواهند چنین وانمود کنند که سپاه پاسداران محدود به ابعاد نظامی می شود در حالی که مجموعه سپاه قلب تپنده انقلاب در همه عرصه های نظامی، اقتصادی، علمی و.... است.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۹۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام پیغمبری افزود: سپاه عضو جدایی ناپذیر انقلاب است از این رو تقویت سپاه یعنی تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

وی نقش سپاه در حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: موجودیت این نیروی انقلابی برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی چنان قوی و منسجم بود که کفار منطقه ای و غربی برای نابودی آن و از پای در آوردن حکومت بلاد اسلامی بسیج شدند.

حجت الاسلام پیغمبری ادامه داد: به حول قوه الهی پاسداران این مجموعه در مسیر اهدافی خود چنان از خود ایثار و فداکاری و رشادت به خرج دادند که امام خمینی(ره) پس از گذشت دو سال از تشکیل آن، فرمودند؛ «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فضلیت های ماه شعبان، اظهارداشت: ماه های پیش رو از زیباترین و بهترین فرصت های زندگی هر فردی تلقی می شود که خداوند متعال در اختیار انسان ها قرار داده است و از این رو است که انسان های زیرک و هوشیار به خوبی چنین فرصت هایی را برای استغفار و بندگی غنیمت می شمارند.

حجت الاسلام پیغمبری اضافه کرد: ماه شعبان ماه رسول الله است که در آن  همچون ماه رمضان برای بنده گان الهی رزق و برکتی فراوان است چرا که در آن ماه، ستارگان ولایت و امامت؛ امام حسین، حضرت ابوالفضل و امام سجاد(ع) دیده به جهان گشوده اند.

سپاه قلب تپنده انقلاب در همه عرصه هاست

 در پایان این آیین از  پاسداران نمونه سپاه ورزقان تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها