خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی:

هرکسی سپاه را تخریب و تضعیف کند خائن یا جاهل است/ برخی به دنبال اختلاف افکنی بین نیرو‌های مسلح هستند

یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به اینکه برخی به دنبال اختلاف افکنی بین نیرو‌های مسلح هستند گفت: امروز امنیت و آسایش در نتیجه قدرت ارتش و سپاه است کسی که سپاه را تخریب یا تضعیف کند جاهل یا خائن است.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۵۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
هرکسی سپاه را تخریب و تضعیف کند خائن یا جاهل است/ برخی به دنبال اختلاف افکنی بین نیرو‌های مسلح هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم از قم، آیت‌الله «حسین نوری همدانی» در دیدار جمعی از روحانیون جانباز استان قم اظهار کرد: روحانیونی هستند که در حوزه‌های علمیه به تبلیغ و هدایت می‌پرداختند و در میدان رزم نیز در برابر دشمن ساکت نبودند وی افزود: کسانی که به سمت میدان‌های جنگ حرکت کردند هر لحظه تشنگی، خستگی و گرسنگی آن‌ها در پیشگاه خداوند حساب و ثبت می‌شود.
آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: هر حرکتی که خواب از چشم دشمن برباید عمل صالح محسوب می‌شود، زیرا شما با احسان دشمن را سرکوب کردید.
وی با بیان اینکه احسن اعمال، جهاد است گفت: شما در حوزه‌های علمیه حضور پیدا کردید و افتخار و عزت را برای انقلاب فراهم کردید؛ جانبازان شهدای زنده هستند بنابراین خدمت به جانبازان کار بزرگی است.
استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امروز در مملکت ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند نظام هستند اگر کسی بخواهد بین آن‌ها تفاوت قائل شود یا جاهل یا دشمن است، زیرا این‌ها دو بازوی نیرومند هستند.
وی افزود: برخی، کسانی که با برجام مخالف هستند را دشمن می‌نامند، ولی کسانی که با سپاه مخالف هستند را دشمن نمی‌دانند در حالی که از ابتدا سپاه دارای قدرت ویژه بوده و هست و روز به روز با قدرت‌تر در برابر دشمن ایستاده است.
آیت الله نوری همدانی یادآور شد: امروز امنیت و آسایش در نتیجه قدرت ارتش و سپاه است کسی که نخواهد از سپاه پشتیبانی کند یا جاهل یا خائن است. همانگونه که ارتش قدرتمند، حافظ و نگهبان انقلاب است، سپاه نیز نقش‌آفرین است.
وی با اشاره به توصیه‌های شهدا گفت: شهدا در وصیت‌نامه خود ذکر کردند که صفوف نماز جمعه را خالی نگذارید و در مراسم اعتکاف شرکت کنید و این سخنان نشان می‌دهد شهدا تربیت شدگان منبر‌ها بودند.
استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: ارتباط بین مردم و ولایت مهم است اکنون همان علاقه و ارتباطی که مردم با ائمه اطهار (ع) داشتند با ولایت فقیه نیز دارند.
این مرجع تقلید با اشاره به حمله سوریه خاطرشان کرد: انگلستان، فرانسه و آمریکا با یکدیگر هستند و عربستان سعودی نیز به آن‌ها پول می‌دهد بنابراین این استکبار در برابر ما قرار دارد و ما باید در همه حال هوشیار باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار