خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،پاسداران،بسیجیان و پرسنل هنگ مرزی شهرستان با امام جمعه نهبندان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۶۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز و در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره)،پاسداران،بسیجیان و پرسنل هنگ مرزی شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه نهبندان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار علی شاهوردی فرمانده سپاه ناحیه نهبندان پس از تبریک اعیاد شعبانیه سیاست نامگذاری سال97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) را تببین و تشریح کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه نهبندان نیز با عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه قدرت و شکوه نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران را مدیون و مرهون رشادت ها،دلاورمردیهای نیروهای مسلح و به طور خاص سپاه پاسداران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد عنایت و توجه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرار داد و منویات ایشان را در تامین امنیت اجرا می کند از حضور سپاه پاسداران در عرصه های مختلف،نظامی،امنیتی،فرهنگی،عمرانی،سازندگی وغیره نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین خزاعی اظهار داشت: دشمن در جبهه نظامی موفق نیست و جبهه اقتصادی، جبهه فرهنگی و فضای مجازی را مورد هدف قرار داده است که اهتمام به جبهه فرهنگی در دستور کار  عزیزان سپاه پاسداران قرار گرفته است و بایستی همه با هم به عنوان نهادهای فرهنگی منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را در همه جبهه ها اجرا کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها