فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان سرهنگ محسن سهندی گفت: مسابقات قهرمانی کاراته بسیج استان با شناخت نفرات برتر در دو رده سنی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۷۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی کاراته بسیج استان در رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه 31 فروردین‌ماه در محل سالن شهید عطایی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات 70 ورزشکار از شهرستان‌های خدابنده، طارم، صائین قلعه و زنجان حضور داشتند، تصریح کرد: در پایان به نفرات برتر این مسابقات مدال و حکم و به نفرات اول و دوم جوایز نقدی اهدا شد.

رئیس هیأت کاراته استان زنجان با اشاره به اینکه در رده سنی نونهالان و در وزن منفی 30 کیلوگرم، محمد محمدلو قهرمان شد، گفت: در این بخش سینا خواجه‌وند دوم و محمد امین کریمی و امیر رضا ولایتی به صورت مشترک سوم شدند.

سهندی با بیان اینکه در وزن منفی 33 کیلوگرم محمد صدرا اسماعیلی قهرمان و مهدی رضا آتش‌نما دوم و امیر حسین شهیدی و محمد امین گروسی سوم شدند، عنوان کرد: در وزن منفی 36 کیلوگرم نیز ابوالفضل بیات قهرمان و محمد سالار شهیدی دوم و محمد احمدی و مانی شاهسونی سوم شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در وزن منفی 39 کیلوگرم این دوره از مسابقات علیرضا پرتویی قهرمان، آرتین رجبی خمسه دوم و سروش سلیمی و امیر محمد جارچی سوم شدند، خاطرنشان کرد: در وزن منفی 42 کیلوگرم علیرضا آقایی قهرمان و محمد مهدی محمودی دوم  و علیرضا شمسی‌گویا سوم شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در وزن منفی 46 کیلوگرم  امیر عباس قنبری قهرمان، حسین جهانشاهلو دوم و سید نیما حسینی نیز سوم شدند، ابراز کرد: در وزن منفی 50 کیلوگرم محمد مهدی حسنی قهرمان، امیر محمد رستمی دوم و امیر حسین حیدری نیز سوم شدند.

سهندی با تاکید بر اینکه این دوره از مسابقات قهرمانی کاراته بسیج استان زنجان در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد، گفت: در وزن به اضافه 50 کیلوگرم محمد معین محبی قهرمان، مانی خضری دوم و محمد سالار زلفخانی و سید کیارش موسوی به مشترک سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رده سنی نوجوانان و در وزن منفی 42 کیلوگرم میثم عبدی قهرمان و محمد رضا شهیدی دوم و سید محمد امین موسوی و امیر حسین خوشکار سوم شدند، افزود: در وزن منفی 47 کیلوگرم نیز محمد رضا ذوالقدری قهرمان و محمد مهدی بیات دوم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در وزن منفی 52 کیلوگرم مبین رستمی قهرمان، رضا شهیدی دوم و مرتضی شهیدی سوم شدند، خاطرنشان کرد: در وزن منفی 57 کیلوگرم نیز پرهام گل تپه قهرمان، ابوالفضل سرابی دوم و محمد مهدی کریمی و علیرضا قاصدی نیز سوم شدند.

سهندی با بیان اینکه در وزن منفی 63 کیلوگرم محمد سعیدی آزاد قهرمان، فرهان گل تپه دوم و حمید رضا سلیمانی سوم شدند، اظهار کرد: در وزن منفی 70 کیلوگرم نیز ابوالفضل نعمتی قهرمان و محمد رضا سلیمانی نایب قهرمان و امیر عباس اجلی نیز سوم شد.

وی ادامه داد: در وزن به اضافه 70 کیلوگرم رده سنی جوانان نیز رضا صفیلو قهرمان و محمد امین اجاقلو دوم شدند.

 

ارسال نظرات