مسئول سیاسی سپاه کوهدشت گفت: اقشار مختلف بسیج با همدلی نسبت به حمایت از کالاهای ایرانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۹۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرگرد پاسدار یونس کولیوند، مسئول سیاسی سپاه کوهدشت در نشست سیاسی پایگاه شهید بهشتی حوزه خواهران کوهدشت گفت: با توجه به اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی، لازم است که اقشار مختلف بسیج با همدلی نسبت به حمایت از کالاهای ایرانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
وی افزود: سازمان استانداردسازی کالا باید توجه داشته باشد که کالاها و اقلام مصرفی مردم به نحو مطلوب دارای کیفیت بالا باشند تا مردم به خرید کالاهای ایرانی رغبت و توجه بیشتری داشته باشند.
کولیوند عنوان کرد: ما از طریق معرفی کالای خوب و باکیفیت ایرانی می‌توانیم تولیدکنندگان این امر را تشویق کنیم که هم تولید خوب داشته باشند و هم بازار فروش پررونق‌تری را تجربه کنند.
وی تصریح کرد: تولیدکنندگان باید کالاهای خود را باکیفیت بالاتر و باقیمت مناسب‌تر به بازار عرضه کنند تا شاهد رونق کسب‌وکار ایرانی باشیم.
مسئول سیاسی سپاه کوهدشت گفت: کشور ایران ازجمله کشورهایی که دارای منابع و پتانسیل فراوانی است به‌طوری‌که می‌توان گفت ایران علاوه بر تأمین مواد غذایی و خوراک مردم خود توان تهیه غذا برای بیست میلیون نفر دیگر را نیز دارد که به‌واسطه تلاش و کوشش مضاعف این مهم محقق می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات