خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: روحیه‌ی جوانمردی و فداکاری از ویژگی‌های جانبازان است که در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بخشی از بدن خود نقش بسزایی در پیروزی دفاع مقدس ایفا کردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۹۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و محمدرضا علی اکبربیک معاون تعاون بنیاد استان و حسن اصلی‌تبریزی رییس بنیاد شهرستان قزوین با جانبازان دیدار کردند.
این دیدارها به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و بزرگداشت هفته‌ی جانباز با جانبازان عبدالرضا حیدری، مصطفی نجفی و محمد احمدی صورت گرفت.
در این دیدارها عابدینی ضمن تبریک هفته‌ی جانباز گفت: وظیفه‌ی خود می‌دانیم که خدمت جانبازان برسیم و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شما عزیزان تجلیل کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین گفت: روحیه‌ی جوانمردی و فداکاری از ویژگی‌های جانبازان است که در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بخشی از بدن خود نقش بسزایی در پیروزی دفاع مقدس ایفا کردند.
وی افزود: امروز نیز جانبازان با حضور در صحنه‌های مختلف از آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست می‌کنند و ذره‌ای از اعتقادات‌شان کوتاه نیامدند.
این مسوول گفت: باید حماسه‌هایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس خلق شده بازسازی کرد تا آحاد جامعه شناخت بیشتری با آن دوران پیدا کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین با اشاره به اینکه زحمات همسران جانبازان قابل تقدیر است، گفت: خداوند متعال به پاس این زحمت‌ها، اجر اخروی و موفقیت‌های پی در پی در دنیا به شما عزیزان عطا خواهد کرد.
در دیدارهای یاد شده، جانبازان خاطرات و نحوه‌ی نایل شدن به درجه جانبازی خود را بیان کردند.
گفتنی است: در این دیدارها مسوولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان تجلیل کردند.
این دیدارها همزمان با اجرای طرح علمداران حماسه در سراسر کشور انجام شد
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها