خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج خواهران کوثر ناحیه امام رضا(ع) برگزار می شود

اجرای برنامه "سلامتی برای همه" در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم قم

دبیر اجرایی برنامه «سلامتی برای همه» از برگزاری این برنامه روز پنجشنبه 6 اردیبهشت، به همت حوزه مقاومت کوثر ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در جوار آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) قم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۰۹۲۳۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

«فاطمه یوسفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به در پیش بودن هفته سلامت گفت: در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی شایسته به مردم، برنامه «سلامتی برای همه» ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت در جوار آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) برگزار می شود.

دبیر اجرایی برنامه «سلامتی برای همه» افزود: این طرح در قالب غرفه های همچون حضور پزشک عمومی و متخصص – پایش سلامت (فشارخون، قند خون، سنجش BMI)– مشاوره در زمینه های خانواده، ازدواج، مهارت های زندگی و تربیت فرزند- ایستگاه کودک و بازی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

یوسفی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر هماهنگی نهاد ها و ارگان ها برای ارائه شایسته خدمات به مردم تصریح کرد: بسیج حوزه سید معصوم(ع) – بسیج جامعه پزشکی – اورژانس115 – مرکز بهداشت – بسیج جامعه علوم پزشکی – بیمارستان علی بن ابی طالب(ع)- دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت ناحیه امام رضا(ع)- شهرداری و اداره اوقاف و آستان مقدس امامزاده سید معصوم (ع) در اجرای این طرح همکاری خواهند داشت.

دبیر اجرایی برنامه «سلامتی برای همه»، اظهارداشت: امروز بسیج در ارائه خدمات به مردم در خط مقدم جهاد قرار دارد و امید است همکاری و هم افزایی نهاد ها باعث استمرار و در نهایت محرومیت زدایی از کشور شود.

خاطرنشان می شود: خدمات این طرح توسط گروه جهادگران  امام خمینی(ره)، حوزه کوثر در آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) واقع در نیروگاه – بلوار توحید بعد از میدان نبوت، اجرا می شود و  پذیرای عموم مردم می باشد.

 

ارسال نظرات