فرمانده سپاه ناحیه قوچان به مناسبت سال روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۰۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ عباس فروزان مهر فرمانده سپاه ناحیه قوچان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و دوم اردبیبهشت ماه سال روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پیام تبریک صادر کردند که متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) می‌باشد؛ سپاهی که با نثار خون شهدای خود در دوران دفاع مقدس نشان داد حاضر نیست حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی شمار رزم آوران آن نهاد درطول هشت سال دفاع مقدس، توصیف نمی‌شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند می‌باشد که ایستادگی در برابر ابر قدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین (ع) عزت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام وایران ایفا کند.

پیشمرگان مسلمان کُرد هم در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از انقلاب، تمامیت ارضی کشور و باهویت ایرانی اسلامی در کنار سپاه بوجود آمد که مردم کردستان در دفاع از آرمان‌های انقلاب جانفشانی‌های فراوانی کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید است در سایه اتکاء به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات رهبر عظیم‌الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق و موید باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها