فرمانده بسیج کارگری استان مطرح کرد :
حسین باقری گفت : کارگران بسیجی که خود در جبهه و خط مقدم تولید به فعالیت می پردازند و در تامین روزی حلال خانواده خود تلاش می کنند ، حکم مجاهد در راه خدا را دارند لذا اگر کسی در این زمینه دچار اسیب شود و یا از دنیا برود اجر و ثواب یک جهادگر شهید را در پرونده خود به ثبت خواهد رساند .
کد خبر: ۹۰۰۹۳۲۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  فرمانده بسیج کارگری استان کرمان به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور و هیئت همراه از خانواده های مجتبی عباسی ،مرحوم زارع از حادثه دیدگان معدن همکار راور  و شهید کمساری  از شهدای این معدن دیدار کردند .

حسین باقری در خصوص این دیدار ها گفت : در ابتدای سال جاری معدن همکار راور ریزش کرد و دو نفر از کارگران اسیب های شدیدی دیدند که متاسفانه یکی از این کارگران بسیجی جان باخت و دیگری از ناحیه گردن به شدت آسیب دید .

وی با بیان این مطلب که شغل معدنکاری از سخت ترین مشاغل است ، ادامه داد: با توجه به اینکه هر دوی این عزیزان از بسیجیان قشر کارگری محسوب می شوند لذا رسیدگی و سرکشی به انان از وظایف بسیج کارگری استان محسوب می شود .

حسین باقری در منزل کارگر مرحوم زارع از شهدای جبهه اقتصادی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان وی تاکید کرد : کارگران بسیجی که خود در جبهه و خط مقدم تولید به فعالیت می پردازند و در تامین روزی حلال خانواده خود تلاش می کنند ، حکم مجاهد در راه خدا را دارند لذا اگر کسی در این زمینه دچار اسیب شود و یا از دنیا برود اجر و ثواب یک جهادگر شهید را در پرونده خود به ثبت خواهد رساند .

حسین باقری در پایان خاطر نشان کرد : در ادامه دیدار های روز گذشته نیز از خانواده شهید گرانقدر محمد کمساری از شهدای معدن همکار که در عملیات خیبر به درجه شهادت نائل آمده و از این شهید گرانقدر تنها یک فرزند پسر به یادگار مانده است نیز دیداربه عمل آمد  زیرا شهدا ستارگانی هستند که روشنگر راه پر پیچ و خم سعادت هستند .
انتهای پیام /

 
ارسال نظرات