خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه احمد ابن موسی (ع) شیراز:
مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه احمد ابن موسی (ع) شیراز گفت: دور از ذهن نیست که مدعیان حقوق بشر تأمین مطامع خود را در ذبح گاو شیرده ببینند.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۲۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع)، حجت‌الاسلام  محمود رمضانی در همایش بصیرتی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز با محکوم کردن حملات موشکی مثلث آمریکا، انگلیس و فرانسه به خاک سوریه اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر درنهایت شرم تجاوز به خاک سوریه را در راستای فعالیت‌های اخلاقی خود خوانده‌اند!

رمضانی ادامه داد: قریب به شش سال است که مدعیان حقوق بشر امنیت کشور مستقل سوریه را به بهانه‌های تکراری و واهی دفاع از حقوق بشر برهم زده‌اند و داعش و دیگر گروه‌های تروریستی را به وجود آورده‌اند و در حال حاضر نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدابن موسی(ع) شیراز با اشاره به دفاع مقدس و تجهیز کردن حزب بعث به سلاح شیمیایی توسط غربی‌ها اظهار داشت: همان‌هایی که حزب بعث عراق را به سلاح‌های شیمیایی تجهیز کردند هم‌اکنون تروریست‌ها را به این سلاح‌ها مجهز کرده‌اند و اکنون به این بهانه حمله موشکی خود به خاک کشوری دیگر را اخلاقی می‌دانند.

رمضانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت مالی برخی کشورهای عربی از تروریست‌ها، بیان داشت: این دلارهای بادآورده نفتی است که بر سر مردم سوریه ریخته می‌شود و این موضوع دور از ذهن نیست که همین مدعیان حقوق بشر تأمین مطامع خود را در ذبح گاو شیرده ببینند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه استکبار بااین‌همه ظلم به مظلومان راه به‌جایی نخواهد برد، خاطرنشان کرد: آنکه از این میدان سربلند بیرون خواهد آمد مردم مظلوم سوریه خواهند بود، چراکه ظلم فناپذیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها