خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان گفت: سپاه برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی تشکیل شد و انقلاب اسلامی محدود به مرز‌های جمهوری اسلامی نیست.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۲۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه و روز پاسدار و در سالروز تشکیل سپاه پاسداران، جلسه شورای اداری لارستان به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان صبح روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 97 با حضور مسئولان ارشد شهرستان و روسای ادارات و پایوران سپاه ناحیه لارستان در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این مراسم سرگرد امیر جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت:در اصل یکصد و پنجاهم قانون اساسی آمده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است حافظ انقلاب و دستاوردهای آن می‌باشد و برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن محکم و استوار پا برجا می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها نگاه محدودی را به مجموعه فعالیت‌های سپاه دارند خاطرنشان کرد: این نگاه یک نگاه سطحی است؛ سپاه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شد و انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جمهوری اسلامی نیست.

فرمانده سپاه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از گزیده فعالیت‌های یکساله مجموعه سپاه و بسیج را ارئه و تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با داشتن بیش از 160 پایگاه محلات،390 واحد دانش‌آموزی و 50 رده قشری با بیش از 60 هزار مجموعه ی بسیجی یکی از بزرگترین شبکه‌های مدیریتی شهرستان است.

جاهدی برگزاری حلقه‌های صالحین و طرح‌های تربیتی، برگزاری 45 دوره اردوی جهادی، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، جمع‌آوری کمک‌های مردمی اهدایی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به ارزش 500 میلیون تومان، راه‌اندازی 9 کارگاه در طرح تسهیلات اشتغال اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، بالا رفتن سرانه ورزش و تربیت بدنی با احداث سوله‌های ورزشی صالحین خصوصا سالن 9دی در شهرستان لار و.... را از اقدامات سپاه ناحیه لارستان در سال گذشته برشمرد و به تشریح هر کدام از اقدامات پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 60 درصد هزینه‌های سپاه لارستان صرف امور فرهنگی شده است گفت: در سال گذشته 1500 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان لارستان برگزار شد که می‌توان گفت در نوع خود کم‌نظیر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در برگزاری همایش‌های بزرگ به دنبال خروجی مناسب و به نفع شهرستان بوده‌ایم اظهار داشت: به عنوان نمونه خروجی اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی که شاید ماندگارترین اجلاسیه‌هایی بود که در لارستان برگزار شد ثبت ملی سینه‌زنی سنتی شهر لار بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پیرو برگزاری بزرگداشت آیت‌الله‌العظمی سید عبدالحسین لاری در شهرستان، مستندی فاخر از زندگی و ابعاد شخصیتی آیت‌الله سید عبدالحسین لاری توسط سازمان صدا وسیما تولید شده است که در آینده‌ای نزدیک در رسانه ملی رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه لارستان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: برای اینکه قدمی در حمایت از صنعتگران منطقه داشته باشیم سپاه لارستان آمادگی دارد که تابلوهای تبلیغاتی خود را به صورت رایگان در اختیار تولید کنندگان بگذارد و امیدواریم سایر ادارت و همچنین شهرداری ها نیز این اقدام را انجام دهند که دلگرمی برای تولید کنندگان و صنعتگران شهرستان باشد.

وی در همین خصوص از تهیه طرح‌های مختلف برای حمایت از کالای ایرانی با همکاری ادارات دیگر خبر داد و گفت: طرح همیار ملی با همکاری اداره آموزش و پرورش لارستان برای فرهنگ‌سازی شعارهای ملی در بین دانش‌آموزش در حال اجرا می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها