خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم همزمان با دوم اردیبهشت، ضمن حضور در سازمان بسیج فرهنگیان استان، با مسئول و کارکنان این سازمان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۳۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «حمیدرضا شیخ الاسلام» امروز یکشنبه دوم اردیبهشت به مناسبت سی و نهمین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، از سازمان بسیج فرهنگیان استان قم بازدید کرد.
وی در این بازدید، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار، روز جانباز و سالروز تاسیس سپاه، از مجموعه برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های سازمان بسیج فرهنگیان استان در راستای اجرای منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری بخصوص تحقق شعار سال مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، قدردانی کرد.
محمدرضا شکوریان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم نیز با ارائه گزارش اجمالی از برنامه‌های صورت گرفته در سطح آموزشگاه‌ها و کانون‌ها و نواحی آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: پاسداران جان برکفان اسلام و قرآن و ولایت هستند و عشق و ایثار و فداکاری خود را در اجرای رهنمود‌های ولایت و حضور در تمامی عرصه‌های مورد نیاز نظام اسلامی، در طول سال‌های پس از انقلاب، دوران دفاع مقدس و حماسه جبهه مقاومت به خوبی به اثبات رسانده اند.
وی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله سازمان بسیج فرهنگیان استان بتواند گام‌های اساسی و مهمی را درترویج و تبیین گفتمان ولایت بردارد.
در این دیدار، اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان، عضو شورای راهبردی بسیج فرهنگیان می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها