خبرهای داغ:
همراه با برپایی کارگاه مصون سازی صورت گرفت

برگزاری مراسم جشن اعیاد شعبانیه در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)

مراسم جشن اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار با حضور مسئولان، کارکنان و سربازان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در سالن اجتماعات این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۳۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم جشن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار، روز جانباز و سالروز تاسیس سپاه همراه با کارگاه مصون سازی فرهنگی به همت تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین «ظهیری» استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی در این مراسم با اشاره به ابعاد برجسته شخصیتی سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: ائمه اطهار علیهم السلام اهتمام زیادی نسبت به زیارت امام حسین (ع) داشتند و برخی از ایشان حتی نائب می‌گرفتند تا از طرف آن‌ها به کربلای معلی مشرف شوند و خط سرخ مبارزه با ظالمان به این واسطه زنده و مستدام بماند.
وی در ادامه گوشه‌هایی از فضائل امام سجاد (ع) و حضرت اباالفضل (ع) را ذکر کرد و افزود: "شهربانو مادر امام سجاد (ع) پس از ولادت آن امام بزرگوار، از دنیا رفته و در مدینه دفن شده است و اقوالی که از حیات ایشان تا حادثه کربلا حکایت دارد صحت ندارد.
ظهیری در پایان به سیره پیامبر اکرم (ص) در حمایت از کالا‌های ساخت مسلمین اشاره کرد و اهمیت شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است را متذکر شد.
در این مراسم مسابقه فرهنگی با موضوع روز پاسدار همراه با اهدای جوایز توسط واحد فرهنگی تیپ ۸۳ برگزار شد.
مراسم فوق با مدیحه سرایی محمد بادی همراه بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار