آیین بزرگداشت روز جانباز در شهرستان کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۸۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوهبنان، در سالروز میلاد با سعادت قمر بنی‌هاشم، حضرت عباس (ع) و روز جانباز، طی مراسمی از جانبازان شهرستان کوهبنان تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام مهدی مالکی مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان عصر امروز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه به گوشه‌‌ای از زندگی سقای دشت کربلا اشاره کرد و افزود: ولایتمداری، بصیرت، شجاعت، فتوت، فداکاری ابوالفضل العباس(س) ستودنی است.

وی ابراز داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با لبیک به ندای امام خمینی (ره) با شجاعت در برابر دشمنان و بدخواهان ایستادند و در این راه گروهی لباس زیبای جانبازی را به تن کردند در حالی که سربند «یا حسین (ع)» و «یا ابوالفضل (ع)» بر پیشانی خود بسته بودند.

مالکی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قبال شجاعت و مردانگی جانبازان لیاقتی به آنان عطا کرد که همواره مورد احترام در این دنیا و جایگاه برتر در آن دنیا باشند.

وی تاکید کرد: قطعا جایگاه همسران و فرزندان جانبازان بسیار والاست، چرا که آنان با صبر و تحمل پرستاری رضایت خداوند را خریداری کردند.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان ابراز داشت: دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی برای کشور بود که با وجود تمام دشمنی‌ها، شاهد پیشرفت و اختراعات فراوانی توسط جوانان و نخبگان بسیجی بودیم.

وی ادامه داد: بسیاری از جانبازان پس از این دوران در عرصه‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی هستند و شاهد افتخارآفرینی و مدال‌آوری بسیاری از جانبازان در عرصه‌های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی، ورزشی و ... هستیم.

 

ارسال نظرات