فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع فرماندهان واحد‌های دانش آموزی حوزه شهید مطهری اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۰۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت:بسیج عبارت است از تشکیلاتی که در آن، افراد متفرق و تنها، به یک مجموعه عظیم و منسجم، به یک مجموعه آگاه، متعهد، بصیر و بینای به مسائل کشور و به نیاز ملت، تبدیل می‌شوند؛ مجموعه‌ای که دشمن را بیمناک، و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می‌کند. معنای بسیج این است. وی افزود: بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدس، میان افراد ملت است. همه میدانهائی که بسیج در آن حضور پیدا کرده است، میدانهائی ملی است؛ میدان‌های مربوط به همه ملت است، هیج وقت کشور، از یک مجموعه عظیمی که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است، بی نیاز نیست.
زارع کمالی در ادامه افزود: بسیج در واقع، مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلندکردن کشور و ملت است. امروز سازماندهی بسیج در سراسر کشور، بسیار وسیع است؛ اما این سازماندهی، یقینا از این گسترده‌تر خواهد شد، و با یک دید وسیع که نگاه کنیم، همه انسانهائی که این خصوصیات را دارند، در واقع جزء بسیجند.
وی خاطر نشان کرد: درحقیقت همه انسان‌های مومن، آگاه، بصیر، عاشق، متعهد، علاقه‌مند و آماده به کار، در هر میدانی از میدان‌ها هستند که برای ملت مفید است، جزو بسیجند؛ لذا بسیج، یک نام مقدس است.
ارسال نظرات