گلی انقلابی‌گری را حفظ روحیه مبارزه با بدی‌ها و حراست از ثروت‌ها برشمرد و یادآور شد: جانبازان امانت‌دار انقلاب هستند که باید آرمان‌ها را به نسل جوان انتقال دهند، باید خاطرات جنگ و انقلاب را بازگو کرده و دشمن‌شناسی داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۱۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله محمدحسن گلی در مراسم روز جانباز در مسجد فاطمه الزهرا(س) بابل با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز اظهار کرد: جانبازان پرچم‌دار نهضت تحقق و استمرار و بقا انقلاب هستند.

وی افزود: جانبازان احیاگران مکتب اهل بیت(ع) هستند که با الگوپذیری از حضرت عباس(ع) آن بزرگ جانباز تاریخ بشریت، با ایجاد فضای امنیت و اعتماد به ولی امر خود بالاترین نقش را در احیا دین داشتند.

 استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مراقبت از اندیشه دینی و شاخصه‌های کمال امری ضروری است، تصریح کرد: اینکه به موقع از ولی امر خود حمایت کنیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

گلی خاطرنشان کرد: جانبازان ما کسانی بودند که تنها انقلاب و دین را می‌دیدند و به خود توجه نداشتند لذا این جانبازان سرمایه واقعی نظام، عماران انقلاب و بازوان نظام هستند، مدار جانبازی حیات بخشی به نظامی پویا و زنده است.

این استاد دانشگاه خطاب به جانبازان با اشاره به اینکه باید آنچه سبب می‌شد که به انقلاب نفس می‌دادید با همان اقتدار باقی بمانید، یادآور شد: مبادا برخوردهای ناروا و ناشکری‌های بعضی‌ها ما را از طی مسیر سست کند، ما نیازمند به چهره‌های توانمند هستیم.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) جانباز دین است، ادامه داد: در شرایطی که دشمن سعی داشت از درون و بیرون جامعه دینی مکتب پیامبر(ع) را متلاشی کند حضرت فاطمه(س) توانست انحراف اندیشه و فکر را از بدنه جامعه خنثی کند، حضرت با روشنگری آشکار و با اقدام بهنگام از ولی امر حمایت کرد.

این استاد حوزه اضافه کرد: همانگونه که انقلاب به کمک جانبازان توانسته در دنیای پرتلاطم به پیروزی برسد باید جانبازان با همان توان و اقتداری که در ابتدا انقلاب داشتند در هجمه‌های سنگین امروز نیز از رهبری مراقبت کنند.

وی افزود: مسؤولیت شما جانبازان حفظ نظام، حمایت از رهبری، بزرگ نکردن ضعف‌های انقلاب و ضعف‌های اجرایی است، اگر عمارها در طول تاریخ در کنار حضرت علی(ع) نبودند حرکت حضرت ناقص می‌شد.

گلی انقلابی‌گری را حفظ روحیه مبارزه با بدی‌ها و حراست از ثروت‌ها برشمرد و یادآور شد: جانبازان امانت‌دار انقلاب هستند که باید آرمان‌ها را به نسل جوان انتقال دهند، باید خاطرات جنگ و انقلاب را بازگو کرده و دشمن‌شناسی داشته باشند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: دشمن طراح ماهری در طول تاریخ بوده است، گرچه شیوه طراحی دشمن عوض شده ولی هدفش، اجرا طرح زمین گیر کردن اسلام است، دشمن حتی برای زندگی جانبازان برنامه دارد تا آنها را از باورهای دینی دور کرده و آنها را سست باور معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن تضعیف جایگاه مقام رهبری است، اظهار کرد: دشمن سنگین‌ترین طرح را برای تضعیف رهبری دارد و می‌تواند از حربه درون و بیرون استفاده کند لذا اگر مدیران دینی محوریت و حاکمیت رهبری را تضعیف کنند بالاترین خیانت را به نظام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها