مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران از افتتاح دفتر کانون بسیج ورزشکاران در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی استان خبر داد و افزود: جهت ترویج اخلاق و منش پهلوانی همکاری و تفاهم خوبی با هیأت‌های ورزشی استان در زمینه فرهنگی داریم.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۱۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، سید جواد حسینیان در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ولادت باسعادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع)، گرامی‌داشت روز پاسدار و جانباز گفت: یادواره شهدای ورزشکار مازندران در سال 97 به محوریت شهید شاخص ورزش استان سردار صادق مزدستان در قائم‌شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی از سوی سازمان بسیج ورزشکاران در سال 96 در سطح استان صورت گرفت، تصریح کرد: دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری، دیدار ورزشکاران با علما و مراجع تقلید، برگزاری هشت یادواره شهدای ورزشکار شهرستانی، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان به محوریت شهید علی مهربانیان، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت، اعزام ورزشکاران به راهیان نور، اردوی جهادی در سه منطقه محروم استان، تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار و جانبازان و ایثارگران، تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان، اعزام دوچرخه‌سواران به کربلای معلی، تجلیل از مروجین اخلاق و... از مهم‌ترین برنامه صورت گرفته این سازمان در سال 96 بود.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران از افتتاح دفتر کانون بسیج ورزشکاران در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی استان خبر داد و افزود: جهت ترویج اخلاق و منش پهلوانی همکاری و تفاهم خوبی با هیأت‌های ورزشی استان در زمینه فرهنگی داریم.

این مسؤول با بیان اینکه مربیان جایگاه و منزلتی همچون معلمان دارند، گفت: تلاش داریم تا حضور روحانیون را در بین ورزشکاران و ورزشگاه‌ها فعال‌تر از گذشته کنیم.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا نیز با اشاره به اینکه قهرمانان و ورزشکاران منش پهلوانی و اخلاق‌مداری راس کار خود قرار دهند، گفت: قهرمانی و کسب مدال بین‌المللی در حالی برای ورزشکار ارزشمند و شیرین است که منش پهلوانی از سوی ورزشکار رعایت شود.

حسینعلی رضایی با بیان اینکه ورزشکارانی در سطح کشور از مازندران فعالیت دارند که اهمیت ویژه به مسائل فرهنگی دارند، اظهار کرد: علی علی‌پور مهاجم پرسپولیس تهران با توجه به جوانی شان پس از گلزنی با نشان دادن تمثال شهدا به مسائل فرهنگی اهمیت ویژه‌ای می‌دهند که برای توسعه فرهنگی لازم است از این گونه ورزشکاران در سطح استان و کشور پرورش یابند.

محمدرضا ییلاقی اشرفی مشاور مدیرکل و مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز با بیان اینکه بسیج ورزشکاران هرجا که ورود پیدا کرده موفق و سربلند بود، افزود: برنامه‌های بسیج ورزشکاران منسجم و پهناور است و باید از ظرفیت بسیج ورزشکاران در برنامه مهم استانی استفاده شود.

وی در پایان گفت: ورزش و جوانان استان مازندران در سال 96 در سه حوزه قهرمانی، همگانی و جوانان بسیار موفق عمل نمود و ورزشکاران این خطه به افتخارات بسیار مهم ورزشی دست یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها