خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود:

اتحاد و انسجام مطلوبی بین نیرو‌های مسلح سمنان وجود دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود بر اجرای تأثیرگذار برنامه‌های سوم خرداد تأکید کرد و گفت: انسجام و اتحاد نیرو‌های مسلح در استان سمنان بسیار خوب است.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۲۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
اتحاد و انسجام مطلوبی بین نیرو‌های مسلح سمنان وجود دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا فخرآبادی در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه تعاملات بین نیرو‌های مسلح موج می‌زند، اظهار کرد: ما اعتقاد داریم که تعامل بین نیرو‌های مسلح جاری و ساری است و همه ما یک بازو هستیم.
وی با اشاره به تعامل خوب ارتش و سپاه در استان سمنان و شهرستان شاهرود بیان کرد: فاصله‌ای بین ما نیست و شاید رنگ لباس ما فرق کند، اما همراه یکدیگر هستیم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود تأکید کرد: تلاش ما در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و دستوراتی است که صادر می‌کند و توانمندسازی نیرو‌های مسلح لازم است؛ چراکه همه یک سازمان و بازو هستیم.
فخرآبادی اضافه کرد: در استان سمنان تعاملات بسیار خوبی برقرار است و کار‌های زیادی انجام می‌شود و در نیرو‌های مسلح تلاش می‌شود کاری انجام دهیم که موجب رضایت رهبری شود و اگر سلسله‌مراتب فرماندهی راضی باشند، خداوند از کار ما قطعاً راضی است.
وی با بیان اینکه در این جلسه فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز حضور دارند، گفت: انسجام و اتحاد نیرو‌های مسلح در استان سمنان بسیار خوب است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود از اجرای برنامه‌های سوم خرداد استقبال و بر اجرای تأثیرگذار آن و همکاری در این زمینه تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها