سید ساجد یعقوبی
فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه اردبیل:
فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه اردبیل گفت: نگاه مدیریتی لازمه تامین امنیت است و باید روشن و واضح باشد.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۵۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

نگاه مدیریتی لازمه تامین امنیت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار عزیز نوری فرد در دیدار با مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اظهار داشت: بنده به نوبه خود از زحمات و حمایت‌های فرودگاه اردبیل برای تامین امنیت قدردانی می‌کنم و خوشحالم که نگاه مدیریتی به حوزه امنیت نگاهی روشن است.

وی با اشاره به این که نگاه مدیریتی لازمه تامین امنیت است افزود: ما در فرودگاه اردبیل خدمتگزار مردم هستیم و افتخار می کنیم که سرباز مردم و نظام باشیم و دو وظیفه حفظ امنیت و حفظ آرامش مردم را داریم که مسافران در فرودگاه این مقوله را درک می‌کنند و با ما همکاری لازم را دارند که این موضوع برای ما مایه افتخار است.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه اردبیل گفت: تمام تلاش ما این است که مشکلات مردم را کاهش دهیم و کاهش زمان ایستایی مسافران در گلوگاه های بازرسی، نشانه همین طرز تفکر است، زیرا وقت و شخصیت مسافران برای ما مهم است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل نیز در این دیدار اظهار کرد: زحمات فرمانده و پرسنل یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاههای استان اردبیل شایسته تحسین و تقدیر است و ما در فرودگاه اردبیل دغدغه‌ای از نظر امنیت نداریم.

فخرالدین هاشمی افزود: میزان رضایتمندی مردم از عملکرد و برخورد پرسنل یگان حفاظت هواپیمایی سپاه در فرودگاه مشهود است و ارزیابیها و نظرسنجی‌های صورت گرفته نیز رضایت بخش است که این موضوع نشان از تحقق این موضوع دارد که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

ارسال نظرات