خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) قزوین خبر داد:

برگزاری بیش از168عنوان برنامه در هفته عقیدتی سپاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) قزوین گفت: با برگزاری جلسات مکرر نسبت به سال های گذشته برنامه های بیشتر و با کیفیت تری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۷۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزین، حجت الاسلام عدالتی شریبانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) قزوین در نشست خبری که صبح امروز در سپاه ناحه امام سجاد (ع) برگزار شده بود در بین خبرنگاران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید مطهری به عنوان الگوی مناسبی برای بشریت بودند و باید کلام و راه این شهید بزرگوار در جامعه و برای نسل امروز ترویج یابد.
وی در ادامه اظهار داشت: شهید مطهری به عنوان بزرگترین فیلسوف اسلام شناس دوره حاضر هستند و هنگام رحلت ایشان امام فرمودند: مطهری پاره تن من بود که افتخار بزرگی برای تشیع بود و فقدانش ضربه بزرگی به انقلاب بود و سالها باید بگذرد تا جای ایشان پر شود.
حجت الاسلام عدالتی ضمن اشاره به برگزاری برنامه های هفته عقیدتی تبیین کرد: با برگزاری جلسات مکرر نسبت به سال های گذشته برنامه های بیشتر و با کیفیت برگزار خواهد شد که ۱۶۸برنامه کلان خواهیم داشت و سخنرانی از قم دعوت کردیم تا در مراسم حکمت مطهر ار بیاناتشان استفاده کنیم.
مسئول نمایندگی ولی بقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین توضیح داد: نشست های بصیرتی و عقیدتی در پایگاه های مقاومت بسیج خواهیم داشت و در ناحیه استحفاظی خود دیدارهایی به همراه بسیجیان و پاسداران با ائمه جمعه برگزار می نماییم و هم چنین غبار روبی مزار شهدا به همراه فرماندهان از دیگر برنامه های ما خواهد بود.
وی گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی به همراه جوایز، برگزاری نشست های بصیرتی با حضور هادیان سیاسی در مدارس، برنامه های بصیرتی و هم اندیشی در سطح پایگاه ها، برنامه های آموزشی و پرورشی، نشست های حلقه های صالحین در پایگاه ها و تقدیر از مربیان عقیدتی و معلمان امادگی دفاعی در حوزه های مقاومت از دیگر برماکه های هفته عقیدتی است
عدالتی ضمن اشاره به مراسمات مذهبی گفت: حضور گسترده بسیجیان و پاسداران در نمازجمعه و سخنرانی قبل از نمازجمعه در نظر گرفته شده و دیدارهایی با خانواده شهدا مدافع حرم و دفاع مقدس خواهیم داشت.
1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار