عضو سابق شورای شهر تهران گفت: با ورود آقای نجفی به شهرداری بخشی از پروژه ها که از قبل در حال انجام بود متوقف شد. علاوه بر این در برخی طرح ها تغییراتی ایجاد شد که مردم را بلاتکلیف کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۷۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: شورای شهر دوره پنجم از زمان رأی گیری تا انتخاب شهردار حدود 4 ماه فرصت داشت نسبت به برنامه ها و مدیریت شهری اقدام کند.

وی افزود: سوال و انتقاد بنده این است که چرا شورای شهر در انتخاب شهردار دقت  نکردند و شخصی را که رزومه موفقی در موقعیت های این چنینی نداشته به صورت توصیه ای انتخاب کردند.

 عضو سابق شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: آقای نجفی در هر سازمانی که وارد شده به محض اینکه فشار کاری احساس کرده استعفا داده است. ایشان در سازمان میراث فرهنگی که به اندازه یکی از شرکت های شهرداری هم نیست طاقت نیاورد و بیماری خود را مطرح کرد و استعفا داد. این مسئله نشان می دهد که ایشان توان اجرایی در این مقیاس را ندارد.

قناعتی تصریح کرد: بنابراین شورای شهر نباید با افکار عمومی بازی و به امور شهری بی اعتنایی کنند. اعضای این شورا باید به عنوان وکلای مردم خدمت کنند و به موکلین خود پاسخگو باشند و فردی را انتخاب کنند که در سنوات قبل حرف برای گفتن داشته باشد. چرا باید به خاطر توصیه و مصلحت جریانی، فردی را بر سر کار بیاورند که بی اعتمادی را برای جامعه ایجاد کرده است؟

وی گفت: تنها کاری که آقای نجفی انجام داد تغییر مدیران بود که این مدیران جدید هم الان بلاتکلیف هستند و همین باعث فرصت سوزی شده است.

عضو سابق شورای شهر تهران عنوان کرد: با ورود آقای نجفی به شهرداری بخشی از پروژه های عمرانی و حمل و نقل که از قبل در حال انجام بود متوقف شد. علاوه بر این در برخی طرح ها تغییراتی ایجاد شد که مردم را بلاتکلیف کرده است.

قناعتی بیان داشت: طرح ترافیک هنوز به دلیل بی تدبیری و کج سلیقگی شورای شهر به جایی نرسیده است.  این انتخاب غلط و تصمیمات اشتباه در کلانشهر تهران موجب هدر رفتن سرمایه شهری می شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم شورای شهر فردی را انتخاب کند که طاقت پاسخگویی به مشکلات شهری را داشته باشد.

ارسال نظرات