خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان وام برای اشتغال زایی پرداخت شده و بیش از ۱۵۰ نفر را پوشش داده که در سال جاری این روند ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۴۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرگرد صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در نشست خبری که صبح امروز در دفتر فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) برگزار شد تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه گفت: بسیج شجره طیبه است که توسط امام راحل بنیان گذاری شد و سپاه به عنوان بازوی توانمند انقلاب حافظ دستاورد های انقلاب بوده است.
وی در ادامه با اشاره به این مسئله که سپاه ناحیه امام سجاد بیش از ۴۷ درصد پهنه سرزمینی استان قزوین را پوشش می دهد تبیین کرد: وظیفه ما با توجه به کستردگی سرزمینی که داریم سنگین تر نیز هست.
صادق پور ضمن اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان گفت: ناحیه امام سجاد (ع) نیز در مهرماه برنامه های متنوعی را جهت ترویج فرهنگ شهدا در نظر گرفته است و از دیگر برنامه های سال ۹۷ برگزاری اردوهای راهیان نور در جنوب غرب کشور و اردوی راهیان نور دریایی برای شناخت و آشنایی با رشادتهای جوانان و مردان ایران اسلامی در نظر گرفته شده است.
سرگرد پاسدار مهدی صادق پور با تنبیین برنامه های سپاه ناحیه امام سجاد گفت: طرح ملی همگام با کشاورزان در روستاها با برگزاری کارگاه های آموزشی در روستاها و پرداخت وام های اشتغال زایی جهت بنگاه های کوچک و صنایع تبدیلی را در دستور کار قرار داده ایم که بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان وام برای این منظور پرداخت شده و بیش از ۱۵۰ نفر را پوشش داده که در سال جاری این روند ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد در ادامه افزود: گشت های محله محور از دیگر فعالیت های ما است که با هماهنگی نیروی انتظامی صورت گرفته و پس از اجرای این طرح بیش از۳۰ درصد کاهش جرایم و سرقت را سبب شده و ترویج امنیت روانی و ذهنی را به همراه داشته و مردم هم همکاری خوبی با پایگاه ها داشته اند.
وی ضمن اشاره به خریدکالای ایرانی گفت: همه باید از خود شروع کنیم و با برگزاری نمایشگاه های متعدد عرصه کالاهای تولیدی ساخت داخل را ترویج کرده تا با شناخت و تبلیغ محصولات تولیدی، بتوانند فروش و در آمد زایی داشته باشند.
صادق پور تصریح کرد: جلساتی را با اصناف برای ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی به طور منظم داریم و برگزاری اردوهای جهادی در قرارگاه پیشرفت و ابادانی در الموت و کوهین و طارم برای محرومیت زدایی هدف گذاری شده که سازمانهای دولتی نیز در خصوص بودجه این طرح ها همکاری لازم را داشته اند.
1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها