خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: این شغل پاسداری می‌تواند فرصتی در جهت اعتلای ارزش‌های دینی و انسانی در ابعاد شخصی و سازمانی برای هرکس باشد.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۷۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار غیاثی ،فرمانده سپاه فجر فارس،به همراه هیأتی متشکل ازمسئولین قسمتها و معاونتهای سپاه استانی درناحیه قیروکارزین حضور یافتند.

فرمانده سپاه فجر در این برنامه ضمن تقدیر وتشکر از زحمات کارکنان سپاه قیروکارزین و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از ماه شعبان و رمضان المبارک جهت تعالی روحی ومعنوی خود نهایت استفاده راببرید. زیرا هرکاروفعالیتی که با زیربنای تعالی معنوی همراه باشد مطمئنا نتیجه مطلوبتر و مثمرثمرتری خواهد داشت.

سردارغیاثی با اشاره به کسوت پاسداری اظهار داشت: این شغل پاسداری می‌تواند فرصتی درجهت اعتلای ارزشهای دینی وانسانی درابعاد شخصی وسازمانی برای هرکس باشد و همچنین درصورتی که مراقبتهای لازم صورت نگیرد ممکن است فرد به انزوا وسقوط کشانده شود.

وی تصریح کرد: مواظب باشید که محدودیتها و کاستیهای موجود، شما را در انجام ماموریت‌هایتان دچار سستی و فشلی نکند. البته با وجود کمبودها تلاشهای خوبی انجام داده‌اید وماهم قدردان شما هستیم.

فرمانده سپاه فجر همچنین به ضرورت دشمن شناسی پرداخت و تصریح کرد: امروز دشمنان ما علاوه برجنگ نرمی که علیه مادارند با تحلیل از جامعه ما برنامه‌ریزی می‌کنند وبا شناخت کامل از آسیب‌های موجود جامعه ما از جمله کمبود اشتغال و معیشت، سعی در به زانو درآوردن ما رادارند؛ که بحمدالله با تلاش و کوشش جوانان عزیز ایران موفقیتی حاصل نخواهند کرد.

فرمانده سپاه فجر به برخی از ماموریت‌های مهم سپاه پرداخت و بیان داشت: هرچند ازنظر کمی نمرات خوبی کسب نموده‌اید اما مهمتر از آن اثر بخشی برنامه‌ها درسطح بسیجیان است.

سردار غیاثی یکی دیگر از برنامه های مهم امسال را اعتلای بسیج دانست که بسیار مورد تاکید می‌باشد و نسبت به اجرای کیفی آن باید اهتمام ورزید.

وی همچنین از گردانهای عاشورا و الزهرا و امام حسین را نام برد و آمادگی آنان را در همه مواقع لازم وضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدارعباس رضایی،فرمانده سپاه قیروکارزین،گزارشی از عملکرد ناحیه وهمچنین وضعیت شهرستان و آسیبها و فرصتهای موجود رابه تفصیل بیان نمود.  درادامه معاونتهای مربوطه سپاه فجر نتایج بازرسی از ناحیه را مورد تجزیه وتحلیل قرار دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها