مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لردگان گفت:دشمن تلاش دارد برای رسیدن به اهداف خود به حوزه های علمیه نفوذ کند.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۷۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه لردگان در دیدار با اساتید حوزه علمیه این شهرستان که به مناسبت اعیادشعبانیه برگزار شداظهار داشت: دشمن درتلاش است افرادی را برای جامعه روحانیت و طلاب علوم دینی معرفی و وارد حوزه‌های علمیه کند تا بتواند علاوه بر اسلام و تشیع به یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و اجتماعی کشور آسیب برساند.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور با تاکید بر اینکه نفوذ از اهداف اصلی دشمن در حوزه‌های علمیه است، افزود: دشمن با علم به اینکه حوزه‌های علمیه انقلاب و نظام را حفظ کرده و در استمرار آن تاثیر گذار بوده در صدد نفوذ به درون جامعه روحانیت است.

وی بیان داشت: دشمنان نظام با علم به اینکه امام خمینی (ره) بعنوان بنیانگذارانقلاب اسلامی و همچنین مقام معظم رهبری مسئول استمرار این حرکت در درون حوزه‌های علمیه پرورش و رشد یافته اند در صدد است تا با برنامه ریزی‌های مختلف به این مراکز علمی و فرهنگی کشور نفوذ کنند.

حجت الاسلام کریم پور ادامه داد: سپاه  که حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی  است و در کنار حوزه های علمیه برای نیل به اهداف انقلاب تلاش می کند.

ارسال نظرات