خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: دشمنان ما می دانند که تنها تهدید منافع نامشروع آنها در جنوب غرب آسیا صدور انقلاب و نقش عملیاتی سپاه می باشد و از اینکه نمی توانند با تهدیدهای سخت خود کاری از پیش ببرند تلاش دارند تا از داخل کشور عضو گیری کنند و از این طریق به سپاه، انقلاب و نظام ضربه وارد آورند.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۸۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و سالروز تشکیل سپاه پاسداران و هفته عقیدتی گفت: اصل ۱۵۰ قانونی اساسی وظیفه سپاه پاسداران را حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بیان کرده وسپاه نیز در ایفای نقش به خوبی عمل نموده است.
وی در ادامه اظهار داشت: دشمن به دنبال ضربه زدن به سپاه پاسداران است و دشمنان می دانند که اگر به این نیروی مردمی ضربه بزنند انقلاب را هم زمین خواهند زد.
حیدری ادامه داد: دشمنان ما می دانند که تنها تهدید منافع نامشروع آنها در جنوب غرب آسیا صدور انقلاب و نقش عملیاتی سپاه می باشد و از اینکه نمی توانند با تهدیدهای سخت خود کاری از پیش ببرند تلاش دارند تا از داخل کشور عضو گیری کنند و از این طریق به سپاه، انقلاب و نظام ضربه وارد آورند.
سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری ضمن اشاره به ایجاد سپاه هراسی توسط دشمن افزود: باید با تحلیل درست شما رسانه ها این دسیسه دشمن که به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم و این ارگان انقلابی است، رسوا گردد.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز تصریح کرد: امنیت امروز ما مردمی و حول محور ولایت و ارتش مقتدر بوده و استکبار به دنبال بر هم زدن امنیت داخلی ایران بوده زیرا در بیرون از مرزها توان مقابله با ایران را ندارند.
این مسئول در بخش پایانی بیانات خود تاکید کرد: یکی از وظایفی که پاسداران دارند این است که ادامه دهنده مسیر کربلا خواهد بود و در مسیر عاشورا عمل خواهد کرد و با حمایت مردم و تقویت معنویت با گفتار و کردار خوب در همه زمینه ها خود را در مسیر و راه ابا عبدالله قرار می دهد.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها