روزهای سخت پدر شهید(احمد طیبی)؛

بی‌مهری مسئولان به خانواده شهید طیبی/خواهر شهید: امروز به حمایت مسئولان نیاز داریم

خواهر شهید طیبی گفت: پدرم به شدت بیمار است و باتوجه به هزینه‌های بالای درمان و میزان حقوق دریافتی توان پرداخت حقوق یک پرستار را نداریم؛ پدرم امروز به کمک و مساعدت مسئولان نیاز دارد نه روزی که خود می‌توانست از پس مشکلات زندگی براید.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۹۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ خانواده شهدا و ایثارگران گنج‌هایی هستند که تکریم آنان موجب رسیدن به قرب الهی می‌شود.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای بارها بر لزوم قدردانی از شهیدان و خانواده‌های آنان تاکیده کرده‌اند و به عموم ملت و مسئولان خاطرنشان کرده‌اند که «همه زیر بار منت شهیدان هستیم و هر کس در جهت فراموش شدن یاد شهیدان یا اهانت و بی‌اعتنایی به خانواده‌های آنان کاری انجام دهد، در واقع به کشور خیانت کرده است.»

مسئولان هم نیز شعارهایی در این زمینه در دیدارها، جلسات، همایش‌ها و مناسبت‌ها خود مطرح می‌کنند اما اینکه در عمل چقدر به این مهم توجه کرده باشند جای سوال است.

شهید «احمد طیبی» از شهدای روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی که در سال 64 به فیض شهادت نایل آمد.

سال گذشته برای دیدار با خانواده این شهید توفیق همراهی با تعدادی از مسئولان سپاه روح‌الله را پیدا کردم. مادر این شهید دارفانی را وداع کرده بود و تنها پدر بیمار و رنجور شهید در قید حیات بود.

پدری که فرزندش را برای دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام اسلامی کرده بود، با روی خوش پذیرای حضورمان شد.

تا جایی که ذهنم یاری می‌رساند خواهر و یکی از برادران شهید در منزل پرستار پدر بودند و باتوجه به اینکه فرزندان پسر این پدر شهید در تهران زندگی می‌کردند به نوبت هر هفته یکی برای رسیدگی به امرو پدر راهی اراک می‌شدند.

خواهران شهید هم که شاغل بودند به تبع پس از ساعات کاری می‌توانستند به پدر رنجور و بیمار سری بزنند و جویای احوالش شوند.

چندی پیش خواهر شهید طیبی با ما تماس گرفت و از مشکلاتی که به تازگی برای پدر شهید به وجود امده برای‌مان و با گله از مسئولان تاکید کرد که تنها سرکشی از خانواده شهدا آن هم در یک مقطع زمانی خاص نمی تواند گره گشای مشکلات آنان باشد.

خواهر شهید طیبی با گله‌مندی از مسئولان گفت: از زمستان سال گذشته که پدرم زمین‌گیر شد دیگر هیچ یک از مسئولان جویای احوالش نشدند.

وی از وضعیت جسمی پدرش گفت: 5 فروردین‌ماه امسال پدرم از روی صندلی به زمین سقوط کرد و به شدت مجروح شد؛ به طوری که طحال و ریه ایشان دچار پارگی شد و در نهایت برای درمان در بیمارستان بستری شد.

خواهر شهید طیبی با بیان اینکه 20 فروردین ماه پدرش از بیمارستان ترخیص شده و اکنون در منزل روند درمان را دنبال می‌کند، گفت: وضعیت جسمی وی اصلا مساعد نبوده و نیازمند پرستاری تمام وقت است که باتوجه به مشغله کاری که ما داریم این امکان برای‌مان وجود ندارد.

وی ادامه داد: باتوجه به هزینه‌های بالای درمان و میزان حقوق دریافتی توان پرداخت حقوق یک پرستار را نداریم؛ پدرم امروز به حمایت و مساعدت مسئولان نیاز دارد نه روزی که خود می‌توانست از پس مشکلات زندگی براید.

این خواهر شهید خاطرنشان کرد: امیدوارم با مساعدت بنیاد شهید برای حضور یک پرستار نیمه وقت در منزل پدر ما را کمک کنند، متاسفانه پدرم از وضعیت روحی نیز به شدت تحت فشار بوده و می‌ترسد که مبادا او را به سرای سالمندان بسپاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات