مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ۷۴هزار و ۲۵۵ حامی نیکوکار عضو طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امدادتهران هستند که کمک‌های آنها به این طرح در سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۰۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن ولیئی با بیان اینکه رویکرد این نهاد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی است، گفت: حامیان طرح اکرام و محسنین در سال ۹۶ بیش از ۶۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی به تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، اشاره کرد و ادامه داد: ۱۹ هزار و ۳۵۳ نفر از ایتام و فرزندان محسنین از خدمات کمیته امداد استان استفاده می‌کنند که ازاین تعداد ۱۲ هزار و ۶۵۶ نفر فرزند محسنین و شش هزار و ۶۹۷ فرزند یتیم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه حامیان ایتام به هر ماه به طور میانگین بیش از ۶۰ هزار تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، گفت: حامیان فرزندان محسنین نیز ماهیانه به طور میانگین ۵۰ هزار تومان به حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

ولیئی، حامیان ایتام را ۳۵ هزار و ۴۵۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۳۸ هزار و ۸۰۵ حامی نیز از فرزندان محسنین حمایت می‌کنند که ۷۴۶ نفر از آن‌ها به صورت مشترک حامی ایتام وفرزندان محسنین هستند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های حامیان طرح اکرام ومحسنین در سال ۹۶ نسبت به سال پیش از آن ۱۸ درصد رشد داشته است، بیان کرد: ۹۱۶ نفر از فرزندان محسنین از خانوار‌های تازه تحت حمایت قرار گرفته یا فرزندان بالای ۱۸ سال که دانشجو و نیازمند کمک هستند، حامی ندارند.

ولیئی ضمن قدردانی از حامیان استان تهران، ابراز امیدواری کرد: خیران و نیکوکاران دست نوازش خود را از فرزندان محسنین بدون حامی دریغ نکنند و با کمک‌های خود زمینه پیشرفت و تحصیل آن‌ها را فراهم کنند.
منبع: مهر
ارسال نظرات