افتتاح پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهیده فرادنبه

همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعیاد خجسته شعبانیه، پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهیده شهر فرادنبه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۰۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهیده شهر فرادنبه  طی مراسمی با حضور امام جمعه فرادنبه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجن، فرماندهی و معاونین سپاه این شهرستان، جمعی از بسیجیان حوزه امام سجاد علیه السلام، افتتاح شد.

در این مراسم فرمانده سپاه بروجن با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس سپاه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی نظامی، عقیدتی و سیاسی است و در دنیا هر جا اثری از جنبش، حرکت، آرمان خواهی است، جایگاه سپاه و فرهنگ پاسداری در آن دیده می شود.

سرهنگ پاسدار علی کیهانی افزود: اقشار مختلف جامعه همگام با بسیج، برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف جامعه حضوری فعال خواهند داشت.

وی ادامه داد: دفاع از ارزش های انقلاب محدودیت زمان و مکان ندارد و همه آحاد مردم ولایتمدار وظیفه دارند در حفظ نظام بکوشند.

گفتنی است پایگاه بسیج خواهران شهیده، چهارمین پایگاهِ حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا سلام الله علیها فرادنبه است که در این روز افتتاح شد.

ارسال نظرات