فرمانده سپاه تنگستان:

تفکر مطهری سد مستحکمی در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: با ظهور و بروز تفکرات شهید مطهری انقلاب اسلامی شکل گرفت و ریشه دواند تا امروز در مقابل دنیای استکبار و هجمه های فرهنگی آنها سد محکم و استواری برای نظام مقدس ما باشد.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۱۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: شهید مطهری با بینش عمیق که در حوزه ولایتمداری داشت توانست انقلاب را با محوریت ولایت به سر حد مقصود برساند و دشمنان خطر حضور او در جمع انقلابیون را نتوانستند تحمل کنند و با نقشه شوم گروه فرقان این علامه والا مقام و فیلسوف عالیقدر به درجه رفیه شهادت نائل شد.

وی تصریح کرد: عمده ترین خدمت مطهری ایجاد یک تفکر عمیق انقلابی در دل جوانان شور آفرین اواخر دهه پنجاه و اوایل دهه شصت بود وثمره این حرکت الهی مطهری در کنار رهبری پیامبر گونه امام راحل عظیم الشان این شد که انقلاب الهی ما بیمه و قله های پیشرفت و تعالی یکی پس از دیگری فتح شود.

 فرمانده سپاه تنگستان گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را بهانه ای برای یادآوری حضور مردان بزرگی چون شهید مطهری در انقلاب داست و گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری برنامه های هفته گرامیداشت شهید مطهری و عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج انجام شده است.

وی گفت: کلیه رده های مقاومت بسیج جهت اجرای برنامه های هفته عقیدتی سیاسی خود را آماده کرده اند.

 

ارسال نظرات