فرمانده سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام:

رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است

سردار علی محمد اکبری در آئین تکریم و معارفه ناحیه بسیج عشایری استان، گفت: رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۱۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردارعلی محمد اکبری درجمع مسئولین، مدیران و کارکنان سپاه ناحیه عشایری اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: پاسداری از ارزش های اسلام ناب و انقلاب اسلامی اختصاص به زمان و مکان و شرایط خاصی ندارد .

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم در هر شرایطی وبه هر صورتی که میسراست از ارزش های الهی،انقلابی و اسلامی دفاع کنیم.

سردار اکبری گفت: دفاع ازاسلام ناب حد و مرزی نمی شناسد، داخل مرزهای جمهوری اسلامی، یا خارج از مرزها،درحین خدمت و یادر زمان بازنشستگی ودر هر مسئولیت و جایگاهی که قرار داریم این وظیفه مقدس را باید به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: شهدای عزیز بهترین الگوی پاسداری برای ما هستند و ما آمدیم تا به شهدا عرض کنیم باتمام وجود و با تمام توان ادامه دهنده ی راه شما عزیزان خواهیم بود.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام خاطر نشان کرد:پاسداران باید برای جامعه الگو باشند وفقط برای رضای خداکار کنند و از کسی انتظار تشکر و قدردانی نداشته باشند که پاداش همه با پروردگار علی قادر متعال است.

سردار اکبری در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر و تشکر از تلاش ارزشمند سرگرد پاسدارمحسن کریمی درطول تصدی فرماندهی ناحیه  عشایری سرهنگ پاسدار اکبر رئیسی  را به عنوان فرمانده جدید این ناحیه  معرفی کرد.

دراین مراسم محسن کریمی و اکبررئیسی نیز با تبریک اعیاد شعبانیه به ایرادسخن پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار