خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا شهرستان البرز خبر داد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا شهرستان البرز گفت: بیش از ۷۰برنامه تحت عنوان برنامه حکمت مطهر برای هفته عقیدتی و سالروز شهادت شهید مطهری در نظر گرفته شده و زمینه رشد بصیرتی و تربیتی و معرفتی در دستور کار قرار دارد تا پاسداران ولایت مدار انقلابی تربیت نماییم.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۱۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در نشست خبری که صبح امروز در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی توانمند فرماندهی برای حفظ دستاوردهای اسلامی بوده و امسال از ۷ اردیبهشت حضور سراسری بسیجیان و پاسداران با شرکت در نماز جمعه شروع خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: بیش از ۷۰برنامه تحت عنوان برنامه حکمت مطهر برای هفته عقیدتی و سالروز شهادت شهید مطهری در نظر گرفته شده و زمینه رشد بصیرتی و تربیتی و معرفتی در دستور کار قرار دارد تا پاسداران ولایت مدار انقلابی تربیت نماییم.
این مسئول توضیح داد: از دیگر وظایف نمایندگی ولی فقیه ترویج اندیشه و سبک زندگی امام و رهبری برای تعالی بسیج و سپاه می باشد.
شجاعی مهر در ادامه ضمن تاکید بر مسئولیت پذیری پاسداران گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و توجه به متون اموزشی و کنترل آنها برای سپاه و بسیج در فضای حقیقی و مجازی که تایید شرعی به عهده نمایندگی بوده و از دیگر ماموریت ها پیشگیری از تخلفات و تایید کلیه محصولات و برنامه های فرهنگی و صیانت از انقلاب اسلامی و به روز نگه داشتن نیروهای سپاه و بسیج از وظایف نمایندگی بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز یادآور شد: در ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری مراسمی را در تالار شهر الوند به مناسبت شهادت شهید مطهری برگزار و یادواره شهدای کارگری را در همان تاریخ با سخنرانی سردار شریف انجام خواهیم داد.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها