به مناسبت گرامی داشت روز پاسدار مدیر خبر خبرگزاری صداو سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان به همراه دیگر اعضاء واحد خبر با حضور در معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان با مسئول و دیگر اعضاء این معاونت دیدار کردند
کد خبر: ۹۰۰۹۶۲۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامی داشت روز پاسدار مدیر خبر خبرگزاری صداو سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان به همراه دیگر اعضاءواحد خبر با حضور در معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان با مسئول و دیگر اعضاء این معاونت دیدار کردند.

علیرضا ذولفقاری، مدیر خبر خبرگزاری صداو سیمای استان سیستان و بلوچستان در این با تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه گفت: همه ما باید پاسدار خون شهدا بوده و راه روش امام حسین (ع) را سر لوحه والگوی کار خود قرار دهیم.

وی افزود: خبرگزاری صدا و سیما افتخار دارد که با سپاه همکاری و تعامل داشته باشد چرا که این دو نهاد در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و شهداء گام بر می‌دارند.

مدیر خبر خبرگزاری صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان بر روابط بیشتر و دوسویه با سپاه تاکید کرد و اظهارداشت: خبرنگاران صدا و سیما در راستای انعکاس هر چه مطلوبتر اخبار آمادگی بیشتر را دارند تا این مهم محقق شود.

سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی مسئول روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و تبریک اعیاد شعبانیه با تاکید بر این مطلب که سپاه حافظ دستاورد‌های انقلاب است وبا پیروی از ولایت فقیه به دنبال محقق نمودن شعار سال است گفت: خدمت به مقام معظم رهبری و مردم در کسوت پاسداری افتخاری بزرگ است که نصیب ما شده تا در این برهه از زمان خدمتگذار مردم باشیم.

وی تصریح کرد: هر فردی که برای احیای راه و سیره امام حسین (ع) و زنده نگه داشتن خون سرور سالار شهیدان و حفظ آرمان‌های شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران قدم بردارد یک پاسدار محسوب می‌شود.

بیگی بیان کرد: پاسداری یک شغل نیست بلکه یک ویژگی برای هر فردی که تفکرو راه و روش امام حسین (ع) را در پیش داشته باشد است.
ارسال نظرات