خبرهای داغ:
در جلسه شورای مجمع سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه استان قزوین، حجت الاسلام رضوانی به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در بسیج پیشکسوتان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۲۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز(دوشنبه) در جلسه شورای مجمع سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه استان قزوین، حجت الاسلام رضوانی به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در بسیج پیشکسوتان معرفی شد.
حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، حجت الاسلام رضوانی را به عنوان نماینده خود در بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه استان قزوین معرفی نمود.
معبودی در این مراسم گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه سرمایه های غنی هستند که می توان از آنها در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره برداری نمودو
وی تاکید کرد: پیشکسوتان ما روزهای سخت انقلاب اسلامی را دیده اند و از نزدیک مشکلات را لمس کرده اند و امروز باید از تجربیات آنان در جهت تعالی انقلاب اسلامی در سطح کشور و اهداف برون مرزی سپاه بهره مند شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در این مراسم که با حضور جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه استان قزوین برگزار شد یادآور شد ‌: در سپاه بازنشستگی وجود ندارد و پیشکسوتان همواره پاسدار این نهاد انقلابی هستند و این امر در زمینه های مختلف به اثبات رسیده است و بازنشستگی به عنوان جدا شدن از بدنه سپاه پاسداران نیست.
حجت الاسلام معبودیدر بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هواره در تلاش است تا از اصول و آرمان های جامعه در تمومی سطوح محافظت نماید.
1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها