جانشین لشکر عملیاتی پنج نصر:

صدای غرش موشک‌های سپاه تن استکبار و وابستگان آن‌ها را به لرزه در می‌آورد

جانشین لشکر عملیاتی پنج نصر گفت: در اوایل جنگ، ما از کمبود امکانات حتی سلاح انفرادی رنج می‌بردیم، ولی اکنون به حول و قوه الهی و  روحیه انقلابی و کار جهادی پاسداران صدای غرش موشک‌های ما تن استکبار و وابستگان آن‌ها را به لرزه در می‌آورد.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۲۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خرااسن رضوی؛  سرهنگ پاسدار رجب پور در مراسم جشنی به مناسبت هفته پاسدار و سالروز تشکیل سپاه پاسداران در محل حسینیه لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر  بیان داشت: تقارن اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار با سالروز تشکیل سپاه به فرمان امام خمینی (ره) را گرامی داشته و به همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

وی ابراز داشت: سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ تشکیل شد که پس از گذشت زمان کمی جنگی به جمهوری اسلامی تحمیل گشت و سپاه پاسداران؛ این نهاد انقلابی با کمبود امکانات و فقط با روحیه انقلابی و ایمان به خدا و فرمانبری از ولایت توانست به چنین برکاتی در هشت سال جنگ دست پیدا کند.

جانشین لشکر پنج نصر همچنین افزود: در اوایل جنگ، ما از کمبود امکانات حتی سلاح انفرادی رنج می‌بردیم، ولی اکنون به حول و قوه الهی و  روحیه انقلابی و کار جهادی پاسداران صدای غرش موشک‌های ما تن استکبار و وابستگان آن‌ها را به لرزه در می‌آورد.

شایان ذکر است؛ در‌ این جشن برنامه‌های متنوعی چون اجرای سرود و اهدای گل به پاسداران کادر و وظیفه لشکر توسط هیئت رئیسه لشکر پنج نصرصورت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها