خبرهای داغ:
یکی از اساتید حوزه علمیه تاکستان اذعان کرد:
حجت الاسلام غفوری اذعان کرد: هر انسان باغیرت ومومنی پاسدار است و هرکسی که از اعتقادات خود دفاع کند پاسدار است .
کد خبر: ۹۰۰۹۶۲۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام غفوری از اساتید حوزه علمیه تاکستان با تبریک اعیاد ماه شعبان و سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت:ولادت با سعادت امام سجاد (ع) تبریک میگویم و روز ولادت امام حسین را نیز گرامی می داریم که به روز پاسدار هم نام گذاری شده است.
وی افزود: این یک معنا دارد که پاسدار حقیقی آقا امام حسین بود که با آن کیفیت وآن شکل ازحریم دین و اسلام پاسداری کرد.
این استاد حوزه تبیین کرد: پاسداری یعنی حفاظت وسیانت و حفظ کردن حریم ها. پیامبر فرستاده ی خداست و کسانیکه با ایشان هستند ویژگی شاخصی دارند و آنان شدیدترین افراد هستند درمقابله با کفار و اما بین خودشان ومسلمانان با رحمت رفتار می کند.
غفوری اذعان کرد: اگرازمن سوال کنند که لباس روحانیت به تن نمیکردی چه لباسی می پوشیدی میگویم لباس سبز پاسداری تن می کردم.
وی ابراز کرد: بدانید که یکایک ائمه اطهار جز پاساران نامدار از حریم دین واسلام هستند . همه شما پاسدارید و طبق فرمایش قرآن کسی که هوای ناموس خود را دارد پاسدار است کسی که از خانواده خود محافظت کند پاسدار است وهمچنین کسی که از مال خود محافظت کند پاسدار است، البته پاسدار به معنای خاص پاسداری از اسلام است.
این استاد تصریح جرد: پاسداری در چند عرصه ظهور و بروز دارد پاسداری در عرصه اعتقادات و باورها که امام حسین(ع) پاسدار به معنای حقیقی کلمه از باورها پاسداری نمودند با هر ابزار مشروعی که بدست داشت لذا هرکسی از اعتقادات وارزش های خود پاسداری می کند این پاسدار است .
غفوری در پایان افزود: در عرصه اجنماع و سیاست و دیگر در عرصه دفاعی ؛ هر انسان باغیرت ومومنی پاسدار است و هرکسی که از اعتقادات خود دفاع کند پاسدار است .
7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها