خبرهای داغ:
سردار حسن زاده در آیین رونمایی از مستند شهید "عبدالله"؛
سردار حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان در آیین رونمایی از مستند شهید "عبدالله" در گرمسار گفت: شهدا راه و رسم انقلابی بودن را به ما آموختند و آنچه امروز مهم است اینکه بدانیم که وظیفه مان چیست و روحیه انقلابی گری چیست که پاسخ آن واضح و مبرهن است و همه آن در عمل به سیره شهدا نهفته است.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۳۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان در آیین رونمایی از مستند عبدالله برگرفته از زندگی سردار شهید "عبدالله شهروی" در منزل خانواده این شهید بزرگوار ضمن تبریک به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه اظهار داشت: امروز توفیق بزرگی نصیب ما شده است که در منزل این شهید عزیز حضور داریم و خدا را شاکر یم در این ایام که سالروز تشکیل سپاه است در منزل این شهید هستیم.

وی با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی که در آستانه آن قرار داریم، گفت: اینها همه به برکت وجود خون شهدا بوده و هست و کشور ما امروز پشرفت دفاعی و بازدارندگی مستحکم را مرهون این شهیدان هستیم.

وی بیان کرد: شهدا راه و رسم انقلابی بودن را به ما آموختند و آنچه امروز مهم است اینکه بدانیم که وظیفه مان چیست و روحیه انقلابی گری چیست که پاسخ آن واضح و مبرهن است و همه آن در عمل به سیره شهدا نهفته است.

سردار حسن زاده با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند، گفت: هدف و مسیر مشخص است و مهم چگونگی پیمودن روش و راه شهداست.

وی ساخت مستند را یکی از گامهایی دانست؛ برای اینکه راه شهدا را شاخص کنیم و روش و مشی شهدا را گسترش دهیم.

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: خرسندیم در 40 سالگی انقلاب و چنین ایامی از مستند شهید رونمایی میکنیم و البته بعد از 32 سال این امر انجام شده است که باید زودتر از اینها مستندها و کتاب زندگی نامه آنها نوشته شده و در جامعه نشر یابد.

سردار حسن زاده حذف برخی موضوعات اساسی و حماسه شهدا از کتب درسی را مایه تأسف خواند و گفت: باید مستند شهید شهروی در تمام مدارس منتشر شود تا گرمساریها بدانند چه اسطوره هایی در این شهر زندگی می کرده اند.

وی افزود: ساخت مستند از زندگی نامه شهدا را از جمله اثار ماندگار بیان کرد.

در این آیین همچنین معینیان از همرزمان شهید به بیان خاطره ای از این شهید بزرگوار پرداخت و گفت: من از کوچکی ایشان را می شناسم؛ ایشان بخاطر فعالیت زیاد معاون لجستیک سپاه بود.

وی افزود: ایشان راه و رسم شهید حججی را داشت و ماموریت های برون مرزی داشت.

معینیان با اشاره به برگزاری یادواره این شهید بزرگوار همه ساله در کرند زادگاه این شهید گفت: مادر شهید شهروی سه خواهر دارد که هر سه خواهر مادر شهید هستند و در خانواده آنها 4 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

 دامغانی فرمانده ناحیه گرمسار نیز ضمن تشکر از خانواده شهید شهروی گفت: برادر شهید مثل خود شهید شهروی دارای روحیه بسیجی بسیار است.

وی نیز با اشاره به اینکه برنامه یادواره شهدا با یاد و نام این شهید هفت سال است که در حال اجرا است؛ گفت: خانواده شهدا بسیار فعال و کمک حال سپاه و بسیج هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها